Vart ska detta sluta?!

Medlem
4. feb. 2014
Innlegg
7
Sted
Oslo
Är ny här på tidssonen. Är en svensk man på 38 år som tror han blivit biten av klockbacillen. Kan inte så mycket om klockor men det kommer väl med tiden. :)

Detta är min första kvalitetsklocka. Ett arvegods efter min morfar. Longines guldklocka vet inte vad modellen heter.



Mitt första köp.

Rolex Deepsea September 2012




Mitt andra köp. December 2013

Panerai 389




Massor av klockor på önskelistan. Får se när det finns nog med pengar på sparkontot. :D
 
Hei og velkommen! Pam 389 er helt rå, og meg bekjent er du den eneste på forumet som har den klokken. Kan vi få se litt flere bilder av den?
 
Hyggelig med kjentfolk på forumet, velkommen inn i varmen @Svensken!

Tror vi er ganske enige om at det er en Patek 5711 som er neste inn? :mrgreen:
 
Redigert av en moderator:
Hei og velkommen! Pam 389 er helt rå, og meg bekjent er du den eneste på forumet som har den klokken. Kan vi få se litt flere bilder av den?

Tack ska du ha! Ja jag är otroligt nöjd med den. Kändes lite stor i början men nu känns den helt rätt. Här har du och de andra intresserade några fler bilder. Inte den bästa kvaliten. Blir nog lite bättre bilder framöver.








 
Hyggelig med kjentfolk på forumet, velkommen inn i varmen @Svensken!

Tror vi er ganske enige om at det er en Patek 5711 som er neste inn? :mrgreen:

Tjena!

Nu vet jag vem en är. :)

Ja sparkontot med namn 5711 är öppnat i banken i alla fall. Så vi får se. :D Får jag ett bra pris så är det inte omöjligt. ;)
 
Redigert av en moderator:
Flotte ur du har. PAMen er jo spesielt tøff :cool:

Problemet er vel at det ikke slutter...
Er du først innlagt på sonen, så er det ingen enkel vei ut... :cool:
 
Flotte ur du har. PAMen er jo spesielt tøff :cool:

Problemet er vel at det ikke slutter...
Er du først innlagt på sonen, så er det ingen enkel vei ut... :cool:

Tackar så mycket.

Ja PAMen är häftig. Stor som f-n men det är ju lite av det som gör den så häftig.

Önskelistan bara växer och växer tyvärr växer inte sparkontot i banken lika snabbt. :(

Är lite rädd att det är som du säger har man väl hittat hit kommer man nog inte ut igen. ;) Verkar vara en trevlig miljö här inne. Kan som sagt inte så mycket än men det kommer med tiden.:p