Lurer på om noen har anelse om hvor mye man kan få for en slik klokke? (Arvegods)
CrazyFerretLady Medlem 28. jan. 2017 Innlegg 3 Sted Lundamo 28. jan. 2017 #1 Lurer på om noen har anelse om hvor mye man kan få for en slik klokke? (Arvegods) Vedlegg 20170128_222433.jpg 66,6 KB · Visninger: 0
holmby Medlem 20. sep. 2016 Innlegg 960 Sted telemark 29. jan. 2017 #2 jeg tror vi snakker om hundrelapper, snarere enn tusenlapper. sammenlign med tilsvarende på finn
CrazyFerretLady Medlem 28. jan. 2017 Innlegg 3 Sted Lundamo 29. jan. 2017 #3 Det ante meg.. affeksjonsverdien er nok høyere enn den reelle verdien. Takk for svar.
Grendel Støttemedlem Medlem 15. jan. 2012 Innlegg 6.189 Sted Oslo 30. jan. 2017 #4 CrazyFerretLady skrev: Det ante meg.. affeksjonsverdien er nok høyere enn den reelle verdien. Takk for svar. Klikk for å utvide... Jeg har en slik. Det kortet meg en formue å reparere den. Ok. Siden jeg setter pris på den.... Høy kost og lav verdi. Men flinke urmakere kan fikse den. 8
CrazyFerretLady skrev: Det ante meg.. affeksjonsverdien er nok høyere enn den reelle verdien. Takk for svar. Klikk for å utvide... Jeg har en slik. Det kortet meg en formue å reparere den. Ok. Siden jeg setter pris på den.... Høy kost og lav verdi. Men flinke urmakere kan fikse den. 8
CrazyFerretLady Medlem 28. jan. 2017 Innlegg 3 Sted Lundamo 30. jan. 2017 #5 Denne klokken er helt uten skader, er komplett mht deler og virker som den skal når den blir trukket opp.. Reaksjoner: Grendel
Denne klokken er helt uten skader, er komplett mht deler og virker som den skal når den blir trukket opp..