Veien til 100 poster..

Iwc

Selv om PAM'en kan brukes til det meste måtte eg ha meg ein diver. Etter mykje fram og tilbake blei det en IWC Aquatimer 2000. Liker litt "store" klokker så den passa meg perfekt.

IWC_zpsku1amkc4.jpg

Er vel 22/20, men kun OEM IWC reim. Spesielt system, utrulig lett å ta av og på, men kan ikkje bruke reimer fra andre fabrikanter så vidt eg har skjønt det. Men skal vel bare bruke den med gummireim så bør gå greit :)

En slik har jeg faktisk siklet litt på, send PM når du selger ;) Perfekt badeklokke

En slik har jeg faktisk siklet litt på, send PM når du selger ;) Perfekt badeklokke

Det skal eg gjøre :)

"
Kjøpt ny klokke?! -Å, denne her...den har jeg hatt lenge den da.
Hvor mye kostet den da? -Eehh, njææ...ikke så mye.
"
Denne var jo geinal, kjenner meg godt igjen :)

Hmmm.. Må visst kjøpe meg ein winder no, vanskelig for å la ein av dei dø ut :) Noen som har ein anbefaling til ein fornuftig winder til ein eller to klokker?

Bilde2_zpsml0lh75y.jpg

bilde1_zpsxgrgs32q.jpg

Bilde0_zpsf3gqlwrq.jpg

Flotte ur(!) EN winder må til....

Uten å ha eigd ein slik, så liker eg iallefall oppbygginga av: Boxy Fancy Brick winderene.

Desse selges jo her på TS webshop.

Det fine med desse er jo at ein kan bygge ut slik at den etterkvart kan ta opptil 12 klokker.

@Fyrsten kan sikker sei noko om kvaliteten og kor dei kjem frå?

Redigert av en moderator:
Flotte ur(!) EN winder må til....

Uten å ha eigd ein slik, så liker eg iallefall oppbygginga av: Boxy Fancy Brick winderene.

Desse selges jo her på TS webshop.

Det fine med desse er jo at ein kan bygge ut slik at den etterkvart kan ta opptil 12 klokker.

@Fyrsten kan sikker sei noko om kvaliteten og kor dei kjem frå?

Distribueres eksklusivt av Beco i Europa, men produsert i Asia. Winderne vi selger kommer i Beco-brandet innpakning.

Tidssonen er AD med 24 måneders garanti og norsk reklamsjonsrett dersom man handler her hos oss :)

http://shop.tidssonen.no/categories/watchwinders

Redigert av en moderator:
Ferierer dokke endå?
Solid:)!

Om du selger PAM til meg så slepp du jo unna winder.
Sjå økonomisk på det!

VI snakkes:)

Etter litt fram og tilbake så havna valget av ny klokke på ein AP ROO Diver.. har ikkje angra eit sekund. Fantastisk byggekvalitet og etter min smak meget pent design.

89B257EC-2305-4AA4-9722-03BFC87DB07A_zpsmhqimq85.jpg

DBB35EC4-B289-41D4-9016-3981E70F1BF6_zpshciukmqi.jpg

PAM'en har diverre fått seg ny eigar. Angrer litt på det, skal utvilsomt ein PAM inn igjen i 2016 ein gang.

Etter litt fram og tilbake så havna valget av ny klokke på ein AP ROO Diver.. har ikkje angra eit sekund. Fantastisk byggekvalitet og etter min smak meget pent design.

89B257EC-2305-4AA4-9722-03BFC87DB07A_zpsmhqimq85.jpg

DBB35EC4-B289-41D4-9016-3981E70F1BF6_zpshciukmqi.jpg

PAM'en har diverre fått seg ny eigar. Angrer litt på det, skal utvilsomt ein PAM inn igjen i 2016 ein gang.
Porr den der! Enorm kvalitetsfeeling!
Einaste uret som har gitt «vilha» feeling på lenge....