Veien til Master-uret

Da leverer vi samme master til samme tid, på samme universitet :)

Regner med det er vonRummel du sikter til @Mathfjeld ? Når jeg tenker meg om kan det være meg, jeg kjenner ikke mange i klassen. Jeg har tatt fagene på det åpne samfunnssikkerhets studiet, men skriver oppgaven risikostyring/sikkerhetsledelse

Haha, så tilfeldig.

Vi kan ikke være mer enn 25 stk i årstrinnet, men fortsatt klarer jeg ikke pinpointe deg fra brukernavnet.

Ikke mening og forsøple tråden din med OT.

Jeg hoppet på rett på fjerde året, så bare gått i Ås ett år, dette semesteret har jeg også jobbet 100% ved siden av studiene (studert ved siden av jobbingen blir det vel da) så lest mest hjemme. Ser meg der nok mer over sommeren da jeg tror det blit litt større press mtp. TMP301 og TIP300.

Angående valg av ur tror jeg vanskelig du kan trå så veldig feil med en Speedmaster, men jeg ville kanskje revurdert det med at den må være vintage/limited. Jeg ville gått for en klassisk ny Speedmaster Pro også supplert med andre modeller senere. Ettersom dette er en klokke du kommer til å forbinde med en helt konkret hendelse er det kanskje litt rart om klokken har masse bruksmerker og sjel fra random hendelser før dette?

Du kan være helt sikker på at det komme til å komme inn flere klokker senere, og da kan du begi deg ut i vintage-uføret.

• Liker
Reaksjoner: fettstykket
@Mathfjeld
Hva er en tråd uten diskusjoner og meninger? Jeg ser ingen forsøpling.

Du har et godt poeng, og jeg har ikke tenkte på den måten. Men jeg må si det gir mening.
Min tankegang tar kanskje form av at man vil ha alt på en gang. Og legge noen ting til side, og fokusere på en mer spisset mål er nok ikke feil. Så takk for innspill!

Og vi ses på TMP og TIP, blir et spennende og utfordrene semester!

• Liker
Reaksjoner: Guest571
Kjøpte denne før oppgaven var levert - men det er nå mitt offisielle masterur :)
2015-10-21%2014.56.53.jpg

Kul klokke! :) Kan du si to ord om klokken? (for oss som ikke kan så mye om forskjellene på Speedmaster modellene ennå :) )

Modellen heter Apollo 11 35th anniversary. Ble lansert i 2004 i 3500 eksemplarer. Ellers en vanlig speedy pro med 1861 verket. Mer info på Fratellowatches

Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: g-s