Etter å ha kjørt bil i over 30 (egentlig 40) år, så arvet jeg min bror sin gamle moped. Denne har jeg benyttet med alt for stor glede i to år. Den begynner å bli sliten. Derfor melder lysten seg til å gå for en større sykkel. Dessverre så vil dette innebære å ta MC-Lappen. Dette får selvfølelig en økonomisk innhogg av betydning, og også tid.
Jeg har jo (selvfølgelig) aldri tatt MC-lappen, men lurer på om det er noen TS'ere i nærheten av Oslo S som kan gi meg en hjelpende hånd i denne forbindelse. Hva som er aktuelt, best, smartest etc vet jeg ikke, men jeg kan tenke meg:
- En å trene på kjøre teknikk med
- En som jeg kan trene på kjøring med, da også mellom kjøretimene.
- En som kan pushe meg til å trene!
- Etc...
En kollega foreslo at det ville være smart å begynne å kjøpe MC, for da hadde jeg denne og det vil være enklere å få kjøretrening.... Da vil selvfølgelig også dette være et moment for råd...
Det er mange ubesvarte spørsmål.... Jeg kan bil, men MC har jeg aldri klådd på. Selvfølgelig liker jeg å se pene MC'er..... akkurat som pene biler etc...
8
Jeg har jo (selvfølgelig) aldri tatt MC-lappen, men lurer på om det er noen TS'ere i nærheten av Oslo S som kan gi meg en hjelpende hånd i denne forbindelse. Hva som er aktuelt, best, smartest etc vet jeg ikke, men jeg kan tenke meg:
- En å trene på kjøre teknikk med
- En som jeg kan trene på kjøring med, da også mellom kjøretimene.
- En som kan pushe meg til å trene!
- Etc...
En kollega foreslo at det ville være smart å begynne å kjøpe MC, for da hadde jeg denne og det vil være enklere å få kjøretrening.... Da vil selvfølgelig også dette være et moment for råd...
Det er mange ubesvarte spørsmål.... Jeg kan bil, men MC har jeg aldri klådd på. Selvfølgelig liker jeg å se pene MC'er..... akkurat som pene biler etc...
8