Så er MC-Lappen i boks!
Et nytt liv begynner nå som MC-fører. Dette kommer til å bli hyggelig!
Takk til dere alle for oppløftende meldinger og inspirasjon.
Det ble mindre tid til privatkjøring, som jeg hadde avtalt med
@Mr Davis, men det var godt å ha deg i bakhånd. Takk for det!
Takk også til
@crown guard for prøving av MC etc!
Nå har jeg fått tatt en opptelling. Budsjettet som var satt opp hadde mål av 25-30,000. Selve oppkjøringen ble dyrere enn jeg husket, så jeg passerte hårfint 30,000. Det må ansees som innafor.
Vis vedlegg 43811
Da jeg begynte med kjøretimer så hadde jeg bestemt meg for å stå på litt, og bestille ny time for hver gang. Dette var selvfølgelig for å ikke glemme så mye mellom hver gang. Kontinuitet, var stikkordet. Kjørelæreren min mente at det da ville være bedre med to timer i uken.... Derfor hadde jeg to timer i uken den første tiden.
I mellomtiden hadde jeg booket oppkjøring, og tatt høyde for litt tid til trening. Hvor mye jeg trengte, eller hvor lang tid jeg ville trenge, var jeg usikker på. Derfor ble 29 mai valgt på måfå. Min kjørelærer, som var en dyktig, flink og morsom biker, var aldri nervøs for oppkjøringen. Han var sikker på at alt ville gå fint 29 mai. Jeg kunne meg nok da kunne klart meg med færre timer, men en time i uken, for kontinuitet, ville nok vært nødvendig.
Alt i alt, så vil jeg si at dette har vært verd det! I alle fall nå!
En ny verden med MC har åpnet seg!
Og, huff, ingen MC bilder (eller klokke-bilder) i dag. Det skyldes nok at jeg kom ganske sent på jobben etter oppkjøringen!
Til slutt så håper jeg at denne tråden blir til inspirasjon og gjenbruk for andre som vil ta MC-lappen!
8