Feriepengene er rett om hjørnet og jeg skal kjøpe min første Rolex. Jeg har selvsagt ikke råd å kjøpe en helt ny så det blir en brukt i prissjiktet 30-50'. Kan dere hjelpe meg med følgende spørsmål:
1) Har dere noen erfaring med Brilliantwatches, kan man stole på at klokkene er ekte? Jeg får litt noia av å tenke på at man kan kjøpe en falsk klokke. Hvordan kan man eventuelt forsikre seg om at klokken er ekte?
2) Tåler Rolexer hverdagsbruk? Jeg har lest om at lenkene blir slitt osv. Når jeg først kjøper en slik så vil jeg jo gjerne bruke den hele tiden. Hva om man riper glasset o.l., er det lett å få skiftet deler?
3) Er det noe man bør være spesielt OBS på? Eksempelvis modeller man bør unngå?
4) Hva mener dere er for gammelt?
1) Har dere noen erfaring med Brilliantwatches, kan man stole på at klokkene er ekte? Jeg får litt noia av å tenke på at man kan kjøpe en falsk klokke. Hvordan kan man eventuelt forsikre seg om at klokken er ekte?
2) Tåler Rolexer hverdagsbruk? Jeg har lest om at lenkene blir slitt osv. Når jeg først kjøper en slik så vil jeg jo gjerne bruke den hele tiden. Hva om man riper glasset o.l., er det lett å få skiftet deler?
3) Er det noe man bør være spesielt OBS på? Eksempelvis modeller man bør unngå?
4) Hva mener dere er for gammelt?