GrimReaper
Støttemedlem
Jeg kjøpte en 216570 Polar over disk i 2017, det var i gamle dager det. Alt var bedre før
He he.....Jeg ble tvunget på en sub/date av ad i 2016. Sa nei, men de sukret pillen med 10% rabattJeg kjøpte en 216570 Polar over disk i 2017, det var i gamle dager det. Alt var bedre før
Mitt tips, hvis du ikke har kjøpt klokker der tidligere, er å stikke innom utenom de travleste tidspunktene, vær hyggelig, slå av en prat om klokker og vis genuin interesse. Da skiller du deg ut fra alle som dropper innom for å kjøpe SS Rolex, som de sikkert er ganske møkk lei av.Hva skal egentlig til for å komme seg på venteliste? Jeg har titta litt på en ny grønn Rolex OP 41, men aner ikke hva som skal til.
Og jeg føler meg litt tett om jeg spør.
Det er litt tanken min også. Jeg får se. Enten så blir det en BB41 eller en forespørsel om det er aller nådigst lov å komme på venteliste for en annen klokke.Mitt tips, hvis du ikke har kjøpt klokker der tidligere, er å stikke innom utenom de travleste tidspunktene, vær hyggelig, slå av en prat om klokker og vis genuin interesse. Da skiller du deg ut fra alle som dropper innom for å kjøpe SS Rolex, som de sikkert er ganske møkk lei av.
Kan noen si noe konkret om hvor mye tidligere/fremtidig handel som forutsettes for å i det hele tatt komme seg på venteliste for en av mer attraktive klokkene (les; sportsur fra Rolex)? Jeg vil tro at man i større grad blir "tilgodesett" desto mindre attraktive modeller man kjøper (les; datejust 31 i gult gull e.l.).
Kommer man noen vei dersom man legger igjen 500 000?
[...] og ser at jeg kommer inn med samme klokken på armen som jeg kjøpte der for to år siden når jeg fylte 40
Finnes andre kjekke ur heldigvis.
Selv har jeg brukt mer enn 500k hos én forhandler i løpet av de siste par årene, men får hverken kjøpe pepsi, daytona i stål eller daytona i hvittgull på oysterflex..