@Mathfjeld
Pølsa skal jeg ta med innover på onsdag. Du kan droppe middag før du kommer.
Vekten på klokken er det ikke noe å si på. Tror den ligger på mellom 130 og 140 gram, ikke mer enn min gamle T-touch, tror jeg. Det er titankasse. I stål ville den nok ha passert 200 gram med god margin.
Remmen som fulgte med er helt rå. Jeg kjøpte en ekstrarem som skulle matche bronzebezelen, men fargeblind som jeg er så ble det helt feil. Kjerringa har fortalt meg dette i klartekst allerede. Men den passer til den sorte bezelen og den komboen ble ganske "elegant", stadig ifølge kjerringa. Lenke har jeg ikke vurdert, men det skal jeg snart få gjort noe med.
Jeg skal ha den som arbeidsklokke, selv om dimensjonene tilsier at den kommer til å få mer juling og riper enn et ur med mer moderate mål vanligvis får. Den skal få bli med på alt, og da i hovedsak med bronzebezelen. Gleder meg til denne blir preget av tidens tann og ytre påvirkning. Vurderer å grave den ned eller legge den i en butt med rakfisk i noen uker
Slenger med noen flere bilder med det samme:
Fet er vel et ord som passer bra?
Den kraftige remmen er myk og behagelig. Føles rett og slett litt eksklusiv.
Ekstraremmen passer bra til sort bezel, sa kjerringa. Jeg er selvsagt enig.
Skulle hatt macrolinse og fått med detaljene på skiven. En slags sandwichkonstruksjon med fire skruer i selve skiven.