Ventepølse med tilbehør

Medlem
12. mai 2013
Sted
Oslo
Underveis i jakten og i venting på biffen er det en kul sak på vei inn..
Edit: Også akkurat på 200 innlegg a gitt. Tilfeldig.

null_zps5246bd9e.png

Litt luremuseri på gang. Beklager det ;)

Redigert:
Luremus - Ikkepedia

And i qoute;

Luremus (latin: Flørtus Lukket-Dåsus) er en betegnelse på noen (oftest av det kvinnelige kjønn, men ikke nødvendigvis (blir ofte kallet lurelem hvis det er av det mannlige kjønn)) som tiltrekker, flørter eller forfører en annen for så å lure seg unna når offeret er forelsket og slibrende kåt eller før evt. voldtakelse eller grov grafsing

Pakken fra Bodø tok visst litt lenger tid enn beregnet.. men i dag dukket den endelig opp!! Beklager luremuseri ;)

Dette er en klokke jeg har hatt ett godt forhold til helt siden jeg var liten da pappa hadde en sånn på 80 tallet. Fattern dykket mye og hadde flere dykkeklokker, og er nok derfor jeg er ekstra fan av diver ur! Det var nok her klokkeinteressen starten.
Denne var i utgangspunktet ikke planlagt, men slo til da den dukket opp på k/s for litt siden. Jeg har andre prosjekter på gang, men dette er en god ventepølse. Dette er by far den minst kostbare klokka i boksen nå, men allikevel allerede en av de som har fått frem mest følelser.

Ble kun mobilbilder denne gangen.. Here it comes!

En komplett Seiko skx009 med ekstra super oyster og super jubilee lenke fra wjean. Men det blir nok gummiremmen som blir mest brukt på denne!

Helt strøken og som ny. Takk @sos for en hyggelig handel.

Da er klokkeboksen oppdatert. Citizen måtte vike for Seiko.
Tydelig overrepresentert med divers, så må nok se å få balansert litt etterhvert :)

Redigert av en moderator:
Gratulerer, fin den der :) angrer på at jeg solgte min skx007. Tror jaggu jeg må bestille en ny, men da kanskje denne 009