Ventepølse

Det er vel kanskje å drøye ventepølsebegrepet å definere denne vakre saken for ventepølse,
for sannelig står den støtt på egne ben.
Virkelig et utsøkt ur - spesielt for denne vakre sommertid. Grattis!!:)

Ohhh, veldig nice:0) En manns ventepølse er en annens drøm (klarer meg nok med en 2254 også, men greatwhite er bare SÅ mye fetere) Enjoy!

Takker for hyggelige tilbakemeldinger.
Kan nok være litt enig i at det er litt urettferdig å kalle den "ventepølse", men jeg liker pølsa mi jeg.

Den sitter fint, og gir en kvalitetsmessig følelse, hvilket heller ikke var veldig overraskende.
Den hvite skiven med bølgemønster gir en god følelse når solen skinner, og den røde gmt viseren gir det hele en diskret twist.
At denne modellen ikke har heliumventil vil nok mange være enige i at er possitivt.
Mulig enkelte kan synes kronen er vel liten jfr beskyttelsen, men dette fører til at den er meget behagelig, selv på mine små håndledd.

Så langt ingen ting å klage på, så lenge man kan akseptere GMT som stuerent på en "diver".

Er det kanskje noen Seamaster nerder her som kan svare på når denne varianten gikk ut av produksjon ?

Gratulerer med ei veldig pen klokke. Du må ikke bry deg om de som stiller spørsmål ved dykker og gmt og blablabla, skal den brukes av undersjøiske grotte forskere, du skal svømme langt for å bytte tidssone o.l. Det er ei aldeles nydelig klokke som jeg ville ha gått med når tid som helst.

Dette er ingen ventepølse! Dette er en treretters hovedrett! Gratulerer med kongeur:)