Ventepløse, omega seamaster?

Wilsk

UTESTENGT
Medlem
13. jan. 2012
Hei,

Har plutselig funnet ut av at jeg har en stor lidenskap for klokker, og har i den sammenheng tenkt til å kjøpe meg et par.

Planen er å kjøpe en AP, men har ikke funnet en jeg liker enda. Derfor må jeg gå til innkjøp av en ventepølse.

Dette er klokken jeg har sett meg ut:

http://www.finn.no/finn/torget/tils...eference=2012/1/7/6/325/865/06_-100803699.jpg

Det jeg lurer på er om dette er et greit kjøp? Har vært i kontakt med selger, og alt virker ok.

Ser bra ut dette, men husk å spørre om alder. Er den rundt 5 år så nærmer deg seg service. Da blir det fort 3-5000,- for servicen.

Om jeg skulle ha anbefalt en AP så ville det vært en RO i serien 15300. Disse er de peneste modellene IMO :)
Lykke til med kjøp av ventepølse og AP! :D

Jeg skjønner lite her nå. Har sett denne på finn i en tid nå. Men har gått utifra at det er samme klokken som er merket som solgt her på Kjøp og salg forumet. Men bare selger som har glemt å forandre finn annonsen.
Derfor har jeg ikke viet denne klokken mer interresse..

http://www.tidssonen.no/forum/showthread.php?9548-FS-Omega-2255-80-Electric-blue-**SOLGT**

Kom vel ut til samme tid, lokalisert i bergen begge, noelunde samme tekst angående lenke, medfølgende nato, begge annonser endret 7.1.12.
Kan jo være en artig tilfeldighet:) Er selv i markedet etter en 2254.50, så jakter hver dag i annonsene:D
P.S Ønsker på ingen måte å spre noe usikkerhet

Jeg skjønner lite her nå. Har sett denne på finn i en tid nå. Men har gått utifra at det er samme klokken som er merket som solgt her på Kjøp og salg forumet. Men bare selger som har glemt å forandre finn annonsen.
Derfor har jeg ikke viet denne klokken mer interresse..

http://www.tidssonen.no/forum/showthread.php?9548-FS-Omega-2255-80-Electric-blue-**SOLGT**

Kom vel ut til samme tid, lokalisert i bergen begge, noelunde samme tekst angående lenke, medfølgende nato, begge annonser endret 7.1.12.
Kan jo være en artig tilfeldighet:) Er selv i markedet etter en 2254.50, så jakter hver dag i annonsene:D
P.S Ønsker på ingen måte å spre noe usikkerhet

Klokken som omtales av OP er IKKE den som er solgt her på sonen. Men både Tore og jeg har kjøpt de av samme selger. :)

Flott ventepølse:) Men jeg ville uten tvil kjøpt ROC'n som ligger på finn. Men du vil kanskje ha en annen modell?

Det er jo en veldig fin klokke, en allrounder som går til alt. Seinere når du handler en AP må du fortsatt ha en beater til drittjobbene.. Da er den fortsatt genial! Løp og kjøp en seamaster. Om nettopp denne på finn.no er noe for deg må du selv finne ut! Prisen er vel grei nok.

Den var fin. Akkurat slik en seamaster skal se ut.:)

Når gutta begynner å hanke inn Seamastere som ventepølser skjønner du at galskapen begynner å ta av.;)

Nydelig seamaster, skal du ha den? Hvis ikke vil jeg gjerne, angrer veldig på at jeg ikke slo til på den Tore la ut i ks tråden. (Jeg foretar meg ikke noe før du eventuelt gir grønt lys, du var jo først).

Nydelig seamaster, skal du ha den? Hvis ikke vil jeg gjerne, angrer veldig på at jeg ikke slo til på den Tore la ut i ks tråden. (Jeg foretar meg ikke noe før du eventuelt gir grønt lys, du var jo først).

Dette får du og trådstarter avgjøre :)
Artig at det er interesse for uret. Og ja, den er nydelig :)

...

Skal nok ha den ja, men du kan jo kjøpe den av meg senere når jeg har fått kjøpt en AP ROC

Reagerte ikke på det før Tore bemerket det... Hvorfor har ingen andre sett det?

Skal ha en AP, men ikke funnet en som han liker.
Blir som å bestille tagliatelle mens en ikke liker pasta..

Ok, da skjønte jeg det :) I markedet altså. Sånn sett har ikke jeg heller funnet verken noen jeg liker eller ikke liker som jeg har råd til :?

..

Får klokken på søndag, gleder meg som en liten unge til å se den irl. Hvis den lever opp til forhåpningene er det mye mulig at dette blir en keeper.

Nå, hvordan kjentes denne klokken på armen? Lever fargespillet i beste velgående? Eller har vi alt for dyktige fotografer her på TS?