Venteunboxing på passaround II - Nå med enda mer unboxing

Guybrush Threepwood

Støttemedlem
Medlem
4. mars 2011
Sted
Lier
Så denne på salgsforumet for et par uker siden, men var dessverre litt treig på avtrekkerknappen! Fant en ok deal på en på eBayen og slo til. Syntes det var en kul klokke med litt jobb-beaterpotensiale. Er egentlig ikke noen stor fan av merket i utgangspunktet, men denne trigget et par punkter som gjorde den veldig aktuell :D

Har fulgt sporingen på den i flere dager allerede, og til min store skuffelse skulle den egentlig ikke rekke fram før jeg stakk et par dager på jobbreise. Halveis på vei til flyplassen oppdaterer jeg sporingsappen, mest for kjedsomhetens skyld, og tror du ikke det popper opp at den er på postkontoret. Jeg ber taxisjåføren om å snu umiddelbart :cool:. kjører like langt tilbake for å fly innom posten å hente den ut. Rakk til og med flyet :mrgreen:

ball1.jpg

Ikke kjedelig å vente på flyet med en boks i fanget :cool:

ball2.jpg

Innflygning til Harstad

Etter en lang lang lang jobbdag uten unboxing og med stålkontroll på nervene, kommer jeg endelig til hotellet. Sorry for dårlige bilder, her snakker vi godt gammeldags mobilkamera med lys som får alt til å se jævlig kjipt ut, men drit i det, følelsen er den samme :)

ball3.jpg

Litt småslitasje på boksen må man tåle når man får en god deal

ball4.jpg

Enda en boks!

ball5.jpg

Manual på tykkelse med den nye oversettelsen av bibelen

ball6.jpg

Ta! Ta! Ball Engineer Master II Diver!

ball7.jpg

ball9.jpg

ball10.jpg

Artig detalj med røde pakninger i kronene :)

WS2.jpg

WS1.jpg

En veldig annerledes klokke enn resten av samlingen, skal få tatt et godt lumeshot når jeg kommer hjem, det lar seg bare ikke gjøre med mobilen. Er utrolig imponert over kvaliteten på klokken i forhold til prisen, den interne bezelen glir fram og tilbake med perfekt presisjon, tyngden på klokken og alle detaljene er imponerende. Har egentlig ikke sett noen andre Ball-klokker som har trigget noen god-feeling, så var spennende å prøve en jeg likte. Blir også spennende å prøve passarounden, for den ser også nice ut.

For framtiden er vel dette den perfekte klokken å gi til poden når han blir litt eldre, en fin klokke som man ikke trenger å være like redd for som Omegaer og Rolexer. Rett og slett en litt finere beater uten at den er helt budget eller dyr på samme tid.

Stilig sak! Gratulerer! :D Den har noe Aquatimer + Master Controlsk over seg, i en mix med noe eget!
Gjerne mer bilder :)

Gleder meg som deg til Passarounden, har lest (!) at Ball gir bra bang for buck!

Gratulerer! De er tøff de der.
Jeg klarte jo å gå glipp av påmeldingen til ny passaround.. Får snike meg til en titt når noen i Bergen har den. ;)

Du som snappa`n altså!

Unødvendig å si at jeg likte denne :)

Gratulerer

Grattis med en kul maritim beater, GT!
You certainly got Ball(s)!;)

Tenker det blir stor glede av den der - allrounder som det er. Enjoy!

Takk for alle fine tilbakemeldinger! Klokken går bra den også! +1 sekund siden i går kveld. Førstefeelingen er at den fyller et lite tomrom i samlingen, kul klokke som jeg føler jeg kan ta med på litt røffere aktiviteter slik at POen får slappe av litt :) Bestilte en oransje isofrane strap til den, de har endelig kommet i 20mm, kan jo bli ganske kult med den rød/oransje-bezelen. Den bæres ganske mye mindre enn andre 42mm klokker jeg har hatt på armen, har vel noe med den interne bezelen å gjøre. Lumen var også kul å få testet ut, på et helt mørkt hotellrom lyste den like kraftig når jeg la meg som når jeg stod opp. Den lyser ca. som en standard superluminova gjør etter en halv time etter oppladning. Så er ikke det intense lyset man har med en gang man har ladet en standard klokke.

Gratulerer med en spenstig sak, gleder meg veldig til å prøve en Ball klokken Krille kjøper inn, den er jo tross alt ganske clean, mens det er noe stygg-pent med den klokken du har kjøpt deg. Og det er bare på den positive måten :)

Gratulerer med en spenstig sak, gleder meg veldig til å prøve en Ball klokken Krille kjøper inn, den er jo tross alt ganske clean, mens det er noe stygg-pent med den klokken du har kjøpt deg. Og det er bare på den positive måten :)

Helt enig! Er faktisk utrolig imponert over denne rare karen etter et par dager. Flipper jo klokker som resten av forumet her, men denne har jeg virkelig god feeling på som hverdagsbeater. Blir defintivt soveklokke også, ettersom den lumen gir full kontroll uansett på døgnet :)

On another note..

IMG_2506.jpg

Hva kan dette være? Serviceboks?

IMG_2507.jpg

TSGN?

IMG_2508.jpg

Syntes de skrev stygge ting om min veldig pent behandlede klokke! :eek:

IMG_2509.jpg

Klokke? Klokke!

IMG_2511.jpg

:D

IMG_2515.jpg

:D :D :D

I går kom problem-POen min tilbake fra den siste av totalt 5-6 servicer eller noe. Det ser endelig ut som alle problemer er fikset :D Hele verket er byttet ut, bezelen er endelig 100% sentrert, og den tikker og går med ca. +2 om dagen :D