Klokken er ikke kjøpt på Protid, men hadde en pose liggende som ble brukt
11 år gammel boks?
Beklager litt dårlige bilder, disse ble tatt raskt!
Her har jeg jukset littegranne og satt på den fineste racingstrapen jeg noensinne har prøvd
Originallenke er også på plass
Hadde en gammel NOS-buckle liggende som jeg monterte på
Dårlig bilde, men
Solgte jo akkurat den nykjøpte Speedy Proen min for å finansiere rep. av bilen som plutselig drepte motoren med en vrengt registerreim, denne ble solgt med tungt hjerte siden det er en klokke jeg har hatt på radaren siden interessen begynte. Har vel vært litt i overkant lei meg for tapet, og kona har vist sin dypeste medfølelse siden hun vet jeg er litt vel opptatt av klokkene mine
Borte på jobbtur med ny Ball på armen som ble finansert av å selge en Roland JP-8000 på Finn har kona vært på bruktklokkeshopping med full lønnskonto parat. Er imponert over at hun har fått tak på en i byen her for en ok pris, visstnok hakket mer enn jeg solgte min gamle for, men men. Lærte vel en lekse i forhold til at kredittkortet som jeg sjelden rører burde blitt brukt som bilbetalingsmiddel istedetfor å kvitte seg med utsøkt vare
Godt å ha den tilbake i varmen!
Vil forresten veldig anbefale den remmen! Utrolig bra kvalitet og veldig behagelig på armen, kjøpt fra:
http://www.atgvintagewatches.com/accessories