Verdens vakreste ur...

Her kom den ja! Det gikk jo ganske fort! Grattis, Greg. Nydelig!

Grattis Greg! Vi som var hos Tore på tirsdag prøvde klådde og forelsket oss i akkurat den klokkken der. Nyt den, klassiker!!:cool:

Veldig flott ur.

En kjent bror hilser

IMG_4531-1.jpg

Gratulerer Greg, godt valg! Jeg har brukt litt tid på å like den, men det er ofte et godt tegn. Den er superklassisk, og som Anders sier, den går til alt.

Grattis Greg! Vi som var hos Tore på tirsdag prøvde klådde og forelsket oss i akkurat den klokkken der. Nyt den, klassiker!!:cool:

Det gjorde vi. Besudlet den på det groveste :mrgreen: Sannheten er at jeg fikk et umiddelbart ønske om å kjøpe den etter å ha prøvd på sort MOD-nato, det var helt rått! Men jeg var jo litt for sein, så nå er jeg på jakt. Tror det må bli en ener på meg også.

Gratulerer med Nydelig Rolex GMT (Pepsi).... Nydelig klassiker... :D :D :D

Og God helg til deg Greg... :D :D :D

Hva kan jeg si...? Alltid hyggelig med trivelige tilbakemeldinger. Mange takk. Jeg rakk ikke noen urmaker i dag, så trykktest må vente til neste uke. Må forsikre meg om at det er trygt å bade med lille vennen.

Til glede for alle purister der ute, kan jeg nevne at den er iført sort nato i kveld... Nydelig :). Får poste noen bilder i dagens etterhvert...

Herlig klokke og herlig innlegg :) Jeg deler fascinasjonen for den egentlig litt merkelig utseende tofargede GMT`en. De andre sportsurene i familien er kanskje tøffere og mer elegante, men GMT har veldig mye personlighet. Gratulerer.