Verdi av brukt Breitling Super Avenger

Medlem
14. mai 2013
Jeg ser at det er endel annonser på finn.no som selger brukte Breitling Super Avenger klokker for rundt 25.000 kroner. Slik jeg ser det så er det en relativt høy pris med tanke på at det mulig å kjøpe en helt ny Breitling Super Avenger II for 28 000 kr inkl mva. fra USA (Jomashop). Greit nok, Jomashop er ikke en autorisert AD, men en får 2 års garanti og klokken er ny. Noen som har noen tips om prisene på klokkene under er noenlunde ok?

Breitling Super Avenger II Black Dial Chronograph Stainless Steel Automatic Mens Watch A1337111-BC29SS

To eksempel

1. Breitling Super Avenger - FINN Torget

• 8 år gammel
  • Ikke gjennomført service
  • Noen bruksmerker

2. Breitling super avanger - FINN Torget

• Kjøpt i utlandet
  • Gjennomført service

Husk at moms på 25% kommer i tillegg når du bestiller fra jomashop.

Ellers syns jeg klokke nr to der så grei ut (og til en ok pris), men kunne jo vært greit å vite alder.

Edit: Så ikke at du hadde skrevet inkl mva :) Da er det jo bare å bestille fra jomashop!

Redigert:
Var derfor jeg skrev dette "Breitling Super Avenger II for 28 000 kr inkl mva". Klokken koster ca 23 000 kr uten mva.

Var derfor jeg skrev dette "Breitling Super Avenger II for 28 000 kr inkl mva". Klokken koster ca 23 000 kr uten mva.

Jepp, har rettet meg selv over :)

Ser ut som dette er en kampanje som jomashop kjører nå, og hadde jeg vært interessert i klokken hadde jeg nok bestilt derifra. Det virker som en veldig god pris. Det norske bruktmarkedet kommer nok ikke til å følge kampanjene til jomashop, men det det gjør jo ikke noe for da får jo du en ny klokke til bruktpris ;)

Ta et kjapt googlesøk på jomashop og reviews.
Visstnok masse tull med dem. Jeg har forsøkt å handle fra dem tidligere. En klokke som "var på lager" var jo absolutt ikke det likevel. Jeg hadde allerede betalt og hele greia kostet meg mye arbeid og frustrasjon selv om jeg fikk pengene tilbake til slutt.

Jeg involverer meg i hvertfall aldri mer med dem igjen.