Hold on, hold on..... Nå er nok klokkene til @TomB ikke akkurat gråmarkedklokker for å si det mildt. Blir litt som å si at krona til kongen er fake. Litt frekt å anta slik ting, men sikkert ikke ment sånn fra din side I tillegg får man ikke tak i en legit og pen 116613lb til under 90k uansett hvor tålmodig man er. En 16613lb smuglet fra gråmarkedet i Dubai og fra en "sista priset" selger kan nok være mulig, men syns det er viktig å være litt realist her og. Imo
@TomB tok min antagelse om gråmarkedet pent. Og det var ikke ment frekt på noe vis, gråmarkedet kan man ha mange meninger om, det har jo for eksempel jeg, men det er nå tross alt en helt kurant og lovlig måte å skaffe seg klokke på om man følger regler for import og moms.
Umulig å få tak i denne under 90k? Det skal jeg ikke bestride. Men om det hadde dukket opp en her i Oslo som ikke var mer enn ca 1 år gammel, tatt ut hos Bjerke og tilbudt av en GG, ville jeg vært villig til å gå over det nivået. Med god margin, og fortsatt innenfor parameterne mine.
Før eller siden blir det nok (minst) en Rolex til på meg. Men ikke riktig ennå. Må først se hva som kommer av nyheter i vår. Er spent på det!