Verdivurdering Yes Worldwatch II V4.0

Medlem
3. mai 2020
Sted
Bergen
Hei!

Har en slik klokke liggende, og lurer på dens verdi. Har forstått det slik at dette er et klenodium for spesielt interesserte.
Jeg kan absolutt 0 om klokker, og har kun nypris å gå utifra. Noen som har innspill?
Klokken er ubrukt, og har ligget i original innpakning i flere år.

Den er nok for spesielt interesserte men klenodium? Hadde en Yes for noen år siden, husker ikke modell/versjon - artig og spesiell sak men ikke særlig lettsolgt, i hvertfall ikke på TS.

"Kenodier" har ingen verdi uten bilder eller beskrivelser, @ChristianHA .
Det er nok ikke usannsynlig at du kan få til et salg her, men bilder og beskrivelse må du nok få lagt ved.

Jeg har selv en WorldWatch og setter stor pris på den. Artig og morsom klokke!
Nå er jeg litt over snittet interessert i "sol, måne, dagenes lengde og tidssoner". Som særing så er jo derfor en slik klokke midt i blinken. Dette er også målgruppen din. For "vanlige dødelige" vil en YES bare være en stor klumpete quartz-ur. (Og det får du nok ikke solgt så lett!).

YES er en kul klokke! Men den må selges til rette målgruppen. Legger du den ut på Finn, så når du flest, men det er nok ikke usannsynlig at en annonse her også vil kunne ha positiv effekt.

Men husk at dette ikke er en klokke som passer vanlige folk.

Du finner mer om Yes Watches her: https://www.yeswatch.com/
Pris? Kommer ann på alder. Klokkene lages enda, så du har ikke noe klenodium. Du bør derfor prise den deretter.
(Kanskje kulere å lære deg å bruke den selv? Det krever sitt å finne ut av all informasjonen du får ut av denne, men for en særing er det bare moro. Er du interessert i slikt så hadde jeg absolutt beholdt den, men dette har du sikkert vurdert alt).

Lykke til!
8- )

• Liker
Reaksjoner: darkcho
Takk for svar.

Vet ingenting om klokken, og er generelt ikke interessert i klokker heller. Denne var en gave fra noen år tilbake.
Har satt pris til 2500 i finn-annonsen, vet ikke om det er høyt eller lavt.

Legger ved noen bilder.

IMG_20200504_120924.jpg
IMG_20200504_121050.jpg

• Liker
Reaksjoner: Grendel
"Kenodier" har ingen verdi uten bilder eller beskrivelser, @ChristianHA .
Det er nok ikke usannsynlig at du kan få til et salg her, men bilder og beskrivelse må du nok få lagt ved.

Jeg har selv en WorldWatch og setter stor pris på den. Artig og morsom klokke!
Nå er jeg litt over snittet interessert i "sol, måne, dagenes lengde og tidssoner". Som særing så er jo derfor en slik klokke midt i blinken. Dette er også målgruppen din. For "vanlige dødelige" vil en YES bare være en stor klumpete quartz-ur. (Og det får du nok ikke solgt så lett!).

YES er en kul klokke! Men den må selges til rette målgruppen. Legger du den ut på Finn, så når du flest, men det er nok ikke usannsynlig at en annonse her også vil kunne ha positiv effekt.

Men husk at dette ikke er en klokke som passer vanlige folk.

Du finner mer om Yes Watches her: https://www.yeswatch.com/
Pris? Kommer ann på alder. Klokkene lages enda, så du har ikke noe klenodium. Du bør derfor prise den deretter.
(Kanskje kulere å lære deg å bruke den selv? Det krever sitt å finne ut av all informasjonen du får ut av denne, men for en særing er det bare moro. Er du interessert i slikt så hadde jeg absolutt beholdt den, men dette har du sikkert vurdert alt).

Lykke til!
8- )

Og din flotte reviret fra 2017 kommer til heder og verdighet igjen -sjekk annonsen!