Verdivurdering

Hehe ikke sikkert det er tilfellet, men er generelt sett vanskelig å verdivurdere ting og tang synes jeg.
Ligger jo en kliss ny på finn nå for 25k om jeg ikke husker helt feil..

Enig ang. lenken forøvrig...

Dette kan du demonstrere tilstanden av ved å sørge for å ta et bilde når den strekkes ut (ikke med vold eller noe, bare sørge for at den er så "lang" den kan være" på bildet, tyngekraften er din venn her).

Null strekk = veldig bra.

Hehe ikke sikkert det er tilfellet, men er generelt sett vanskelig å verdivurdere ting og tang synes jeg.
Ligger jo en kliss ny på finn nå for 25k om jeg ikke husker helt feil..

Enig ang. lenken forøvrig...

Dette kan du demonstrere tilstanden av ved å sørge for å ta et bilde når den strekkes ut (ikke med vold eller noe, bare sørge for at den er så "lang" den kan være" på bildet, tyngekraften er din venn her).

Null strekk = veldig bra.

Den er i stål ;)

Ser også med interesse at endel antyder ned mot 14k for klokken her inne, tror de har lyst å snappe den for 14k selv for så å legge den ut igjen for 25k her inne;) Greit bare å få nevnt det.

AW:)

lol, neppe. TT DJ er ikke så poppis som du tror ;) 25K :confused::confused: forgetaboutit! ;)

Fr min del er vuderingen ut fra ren subjektiv oppfatning av markedet.
TT er for min del ikke like pent som en i ren stål, plexi er sexy, og Datejust generelt ville jeg nok ikke betalt 20k for.
Min hunch er nok også i området 16k (derfor var jeg diplomatisk og sa 14-18k).

Samtidig kan det være jeg ikke kjenner markedet for DJ godt nok, og som det blir nevnt; lenke uten strekk og komplett pakke kan jo trekke prisen opp. For ordens skyld vil jeg ikke plukke den opp til en billig penge, jeg har allerede den DJ jeg "trenger".

Lykke til med salget!

Det lå jo en TT Datejust her inne for litt tid siden. Den hadde safir og var nyskrevet med papirer på dette, men manglet b&p. Den gikk vel for 21k

Jeg er også keen på en TT Datejust, men venter til jeg kan plukke opp en av den nyeste typen på brukten..

Hehe, de jeg kjenner innen sjangeren kjører på DD i gult gull.

Stemmer i med den :)
685dfd6a.jpg

Sorry for OT, men med klokka på armen og vinglasset på bordet passet det så bra..

Til selger: Lykke til med salget!

Hehe, takker og bukker.

Jeg la den ut for 22k, og har hatt tre telefoner på den hittil. Ett bud usett på 19k. Dette lover godt ;)

Veldig bra! Ordner seg nok bra dette er da. Husk at slikt er verdt hva markedet betaler, ikke hva noen måtte mene det burde være verdt ;).

Jeg kjenner jeg er litt skeptisk til noen av e-postene jeg får som følge av Finn.no annonsen...

FINN.no har sendt deg en melding på vegne av tuyop1@yahoo.com

Hei, jeg er veldig interessert i denne saken og jeg vil betale deg 22400 kr for å kjøpe den. Vennligst kontakt meg via min private e-post kate.david090 på ??y a h o o dot c o m, slik at vi kan sluttføre denne handelen så snart som mulig.

Hilsen
Uregistrert bruker

Det er bare og holde seg unna, når de ikke en gang tar seg bryet med å skrive "denne klokken", men skriver "denne saken" er det garantert scam.

Det er bare og holde seg unna, når de ikke en gang tar seg bryet med å skrive "denne klokken", men skriver "denne saken" er det garantert scam.

+1! Dette er en scam som er ute etter epost adresser! Har gått på den selv og får nå evig mange "finn scams" etter dette :/

FINN.no har sendt deg en melding på vegne av geirjan@yahoo.com

Hei, jeg vil gjerne vite om varen på er fortsatt på salget listen? så vennlig svare meg med tilstanden og årsaken til salgs.

Hilsen
Uregistrert bruker

Det er vel greiest å forholde seg til de som faktisk ringer ja...

Hadde en veldig hyggelig kjøper innom i går kveld. Han kjøpte klokka for 21k, og vi var begge fornøyde :cool:

Totalt hadde jeg 7 seriøse henvendelser på klokken de første 24 timene etter jeg la den ut på Finn.no. Takk til alle som har svart i denne tråden!