Verdt å vente på?

Medlem
3. mars 2010
Innlegg
971
Sted
Innlandet
Etter å ha ventet mer en 1,5 år var gleden stor da jeg i forrige uke fikk melding fra Tidemann om at klokka endelig var her. Siden jeg aldri har sett den live var forventningene store da jeg troppet opp i hovedstaden i dag. Litt nervøs var jeg også - var ventetiden og ikke minst prisen verdt å vente på?

Bildene er av vanlig kvalitet, dvs helt elending, og yter klokka på ingen måte rettferdighet. Uansett:


Posen er et godt utgangspunkt!


Yes - det er en Vacheron!


Mye stash. Likte spesielt godt passet.


En Overseas!







En Vacheron Constantin Overseas 47040/B01A-9093. I følge Tom-Andre hos Tidemann den første som er levert i Norge. Som vanlig når man er innom hos Tidemann ble det en lang og hyggelig klokkeprat.

Klokka fortjener en mye bedre fotograf enn meg, detaljene og finishen synes jeg er helt fantastisk! Lenka er helt fantastisk, i mine øyne!

Ventetiden er glemt nå - blir ikke tvil om at det det blir mye armtid på denne framover.
 
Ojoj, gratulerer så mye med en fantastisk flott klokke! Det enkle er gjerne det beste synes jeg, lurer på om jeg foretrekker 3-hands over chrono når det gjelder Overseas. Og for en lenke :)
 
Den var utrolig flott! Vanvittig tøft design, blikkfang lenke og den hvite skiven ...Perfekt! Gratulerer så mye, din tålmodige heldiggris :D