Verdt å vente på?

Ehhh ... skjønner ikke spørsmålet i trådtittelen. Verdens kuleste lenke, utrolig elegant og diskré klokke.
Sjelden i Norge.
En drømmeklokke! Gratulerer så mye!

Men ... går den svarte ut av produksjon?
 
Ehhh ... skjønner ikke spørsmålet i trådtittelen. Verdens kuleste lenke, utrolig elegant og diskré klokke.
Sjelden i Norge.
En drømmeklokke! Gratulerer så mye!

Men ... går den svarte ut av produksjon?

Tusen takk :)

Den svarte hadde nettopp gått ut av produksjon når jeg bestilte klokka på vårparten i fjor.
 
Tusen takk for hyggelige ord :D

Etter en dags bruk er jeg strålende fornøyd. Den føles veldig komfortabel og solid på hånda, detaljene er nydelige og lenka fortsatt super. Go'følelsen er absolutt til stede, og jeg føler at den utstråler diskre eleganse. Da jeg begynte å se på denne fantes den både med sort og hvit skive, men før jeg bestemte meg fikk jeg vite at den sorte var gått ut av produksjon. Er uansett veldig fornøyd med at det ble hvit skive.

Diskret eleganse, indeed - denne oser klasse. Kongedesign!
 
Gratulerer med en fantastisk vakker VC. Jeg så jo denne unboxinga for en stund siden, men ble rett og slett satt så ut at jeg glemte å gratulere. ;)
 
Endelig var den på plass! Gratulerer så mye med en nydelig VC, @torode.

Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves ;)
 
Redigert av en moderator:
Ser at jeg helt har glemt å gratulere @torode
Gratulerer så mye. Den er bare helt nydelig, helt fantastisk.

Du får si ifra en gang du har litt tid til overs i Oslo, så spanderer jeg en kaffe. Må få sett nærmere på denne og sammenligne med min AP Royal Oak;)
 
Redigert av en moderator:
Ser at jeg helt har glemt å gratulere @torode
Gratulerer så mye. Den er bare helt nydelig, helt fantastisk.

Du får si ifra en gang du har litt tid til overs i Oslo, så spanderer jeg en kaffe. Må få sett nærmere på denne og sammenligne med min AP Royal Oak;)

Takk skal du ha @Wangensten. Skal gjøre det. Skulle sagt fra noen dager før, var i Oslo i forrige uke. Nå er det 7 mnd med pappaperm og ferie :)
 
Redigert av en moderator: