Jeg har ennå ikke kjøpt meg en ny klokke etter tråden jeg laget sist rett og slett fordi jeg er en vinglepetter.
Jeg har kommet frem til at jeg ikke klarer å vente lenger på IWC's nye Aquatimer og har derfor tenkt å bestille/kjøpe en klokke slik at jeg har den til juleaften.
Jeg har kommet frem til at jeg enten skal ha en Omega AT eller en Seiko GS.
Klarer heller ikke å bestemme meg om jeg skal gå fort sort eller hvit.
SBGR081 | Grand Seiko | SEIKO WATCH CORPORATION
SBGR083 | Grand Seiko | SEIKO WATCH CORPORATION
Seamaster Aqua Terra 150 M Omega Co-Axial 41.5 mm - Steel on steel - 231.10.42.21.06.001
Seamaster Aqua Terra 150 M Omega Co-Axial 41.5 mm - Steel on steel - 231.10.42.21.02.001
Kan dere være så snille å hjelpe meg med å ta det riktige valget? Hva er det lureste valget hvis man kun skal ha en klokke som går til alt?
Edit: Ser at jeg har klart å skrive Grand Seiko SBGR081 på begge valgene.
Andre valg skulle ha vært Grand Seiko SBGR083. Hvordan endrer jeg på det?
Jeg har kommet frem til at jeg ikke klarer å vente lenger på IWC's nye Aquatimer og har derfor tenkt å bestille/kjøpe en klokke slik at jeg har den til juleaften.
Jeg har kommet frem til at jeg enten skal ha en Omega AT eller en Seiko GS.
Klarer heller ikke å bestemme meg om jeg skal gå fort sort eller hvit.
SBGR081 | Grand Seiko | SEIKO WATCH CORPORATION
SBGR083 | Grand Seiko | SEIKO WATCH CORPORATION
Seamaster Aqua Terra 150 M Omega Co-Axial 41.5 mm - Steel on steel - 231.10.42.21.06.001
Seamaster Aqua Terra 150 M Omega Co-Axial 41.5 mm - Steel on steel - 231.10.42.21.02.001
Kan dere være så snille å hjelpe meg med å ta det riktige valget? Hva er det lureste valget hvis man kun skal ha en klokke som går til alt?
Edit: Ser at jeg har klart å skrive Grand Seiko SBGR081 på begge valgene.
Andre valg skulle ha vært Grand Seiko SBGR083. Hvordan endrer jeg på det?
Redigert: