Vintage Patek hjelp

Medlem
21. des. 2014
Hei folkens!

Jeg har tanker om å kjøpe en vintage Patek:

15740412.htm

9980798380.jpg

9980202387.jpg

Hvordan ser klokka ut utifra bildene?

Redigert:
Du bør ha mye mer info enn ett par bilder for å vurdere en slik klokke.

Det er veldig vanskelig å vurdere en slik klokke ut ifra noen få bilder. For å få best mulig vurdering må du legge ut mer info som: referansenr, selger og produksjonsår osv.
Ser ut som fake...

Redigert:
Takk for respons!

Jeg vet veldig lite om klokken, fikk bare disse bildene. Pluss et til som viser leather strapen:

9962067907.jpg

Mulig det er fake, jeg antok at dette kunne være tilfellet. Derfor jeg spurte her :)

Hmm.. Ser nå at bildene er ganske misvisende.. Ser ut til at det er limt på et rundt klistremerke med Patek logoen på. Lokket og leather strap gir et litt annet inntrykk da. Dette muligens ekte kvalitets-fake folkens! ;)

Redigert:
Takk for respons!

Jeg vet veldig lite om klokken, fikk bare disse bildene. Pluss et til som viser leather strapen:

9962067907.jpg

Mulig det er fake, jeg antok at dette kunne være tilfellet. Derfor jeg spurte her :)

Hmm.. Ser nå at bildene er ganske misvisende.. Ser ut til at det er limt på et rundt klistremerke med Patek logoen på. Lokket og leather strap gir et litt annet inntrykk da. Dette muligens ekte kvalitets-fake folkens! ;)

Den ser nå ennå mer fake ut for meg. Hva skal han ha for den? @Hemiø

Redigert av en moderator:
Hvor mye har du planer om å invistere i ett sånt flott smykke som en pp er?

Takk for respons!

9962067907.jpg

Hmm, mye som skurrer litt.
Skulle jeg selge Patek-ur ville jeg slengt med langt flere bilder av høyere kvalitet + alt av informasjon. I hvert fall det helt vesentlige som ref.nr, pris etc :)

Dette er bare dritt, prøver å vaske øynene mine med syre for å få det horrible makkverket av netthinnen.

UhVT5cM.jpg

Dette er absolutt ingen erfaren klokkeselger. Jeg må nesten ringe for å få mer info om klokka og inntrykk av selgeren.

Ingen vits i bruke mer tid på denne klokken, den er fake og ikke verdt noen ting.

Flott at folk kan hjelpe til på denne måten så folk slipper å gå på en smell. Er det dog noen som kan komme med litt ekstra informasjon enn at den er fake, sånn at vi litt mindre erfarne kan få litt tips til hvordan dere ser det på akkurat denne modellen? Kan ikke se at noen av de som har sagt den er fake også har kommet med noen spesifikk grunn.

Den der er rett og slett fake fordi Patek Philippe aldri har laget denne modellen. For de som ikke er så bevandret så er det ikke akkurat håndverks tradisjon å bruke metall stifter på keeperen på remmen. Ett trent øye vil også se, selv på disse dårlige bildene at alt som glittrer ikke er gull;). Innskripsjonene på baklokket er heller ikke i patek sin ånd og utførelse. :)

Den der er rett og slett fake fordi Patek Philippe aldri har laget denne modellen. For de som ikke er så bevandret så er det ikke akkurat håndverks tradisjon å bruke metall stifter på keeperen på remmen. Ett trent øye vil også se, selv på disse dårlige bildene at alt som glittrer ikke er gull;). Innskripsjonene på baklokket er heller ikke i patek sin ånd og utførelse. :)

Takk skal du ha :)

Patek har ikke en slik modell. Fake. Bare se "graveringene" baklukket.