Takk for respons!
Jeg vet veldig lite om klokken, fikk bare disse bildene. Pluss et til som viser leather strapen:
Mulig det er fake, jeg antok at dette kunne være tilfellet. Derfor jeg spurte her
Hmm.. Ser nå at bildene er ganske misvisende.. Ser ut til at det er limt på et rundt klistremerke med Patek logoen på. Lokket og leather strap gir et litt annet inntrykk da. Dette muligens ekte kvalitets-fake folkens!
Takk for respons!
Jeg vet veldig lite om klokken, fikk bare disse bildene. Pluss et til som viser leather strapen:
Mulig det er fake, jeg antok at dette kunne være tilfellet. Derfor jeg spurte her
Hmm.. Ser nå at bildene er ganske misvisende.. Ser ut til at det er limt på et rundt klistremerke med Patek logoen på. Lokket og leather strap gir et litt annet inntrykk da. Dette muligens ekte kvalitets-fake folkens!
Den der er rett og slett fake fordi Patek Philippe aldri har laget denne modellen. For de som ikke er så bevandret så er det ikke akkurat håndverks tradisjon å bruke metall stifter på keeperen på remmen. Ett trent øye vil også se, selv på disse dårlige bildene at alt som glittrer ikke er gull. Innskripsjonene på baklokket er heller ikke i patek sin ånd og utførelse.