Men så er det enkelte som sier at selv om man nå idag ikke finner "bevis" på at disse ble laget (feks katalogbilder). Så betyr det ikke at det ikke har kommet ut en begrenset serie.
Hvem er selger?Selger er vell og medlem her på sonen... Så han er legit. Ingen kunnskap til uret dog. Tøft var det iallefall...
PomHvem er selger?
Pomppas er nicket, om eg Ikkje hugser feil....Hvem er selger?
jeg er litt spent på hvilken urmaker har kompetanse til å spotte en fake 9050 kasse eller urverk uansett.Er det "bare" en re-dial så kan det være interessant. Sendte en SMS og spurte om det var mulig å møtes hos en urmaker for å sjekke ekteheten - så får vi se. Har ikke fått noe svar selv om det er mange timer siden.
jeg er litt spent på hvilken urmaker har kompetanse til å spotte en fake 9050 kasse eller urverk uansett.
jeg er litt spent på hvilken urmaker har kompetanse til å spotte en fake 9050 kasse eller urverk uansett.
Trodde eg hadde tagget deg lenger oppe, men hadde glemt @ der gitt.Hei dere,
Det er jeg som selger klokken, grunnen til at den kun er på finn.no er at jeg ikke vill fremstå som noen som selger "franken" klokker her på sonen. Så hvis noen er i tvil så er dette ikke noe jeg ønsker å selge som en ekte Ranger. All info jeg har om klokken ønsker jeg å være åpen om. Jeg mener også at prisen reflekterer at dette ikke er ekte vara. Det lille jeg har funnet ut om klokken er at de som påstår seg selge en ekte red Ranger tar et sted mellom 13-15 k for de.
Jeg ønsker også å beklage til de som har prøvd å kontakte meg på telefon eller sms. Jeg mistet den på fredag så er først nå på mobil igjen. Dog på nytt nummer.
Ha en fortsatt fin dag.
Hilsen Pontus Dahlstrøm