Vintage unboxing - and then there were two!

Bjorn

Støttemedlem
Medlem
16. mars 2011
Sted
Bærum
Etter elleve dagers ferd over Atlanteren (ikke spør) ankom endelig denne digre FedEx-pakken (50 x 30) i dag.

IMG_5406.jpg

Inni var en mindre FedEx-pakke.

IMG_5407.jpg

Inni den mindre pakken var en FedEx-pose.

IMG_5408.jpg

Inni posen var en pent innpakket liten brun pakke.

IMG_5409.jpg

Inni den brune pakken var en hvit eske.

IMG_5410.jpg

Inni den hvite esken var noe som ser ut som en klokkeboks.

IMG_5411.jpg

Så, endelig, inni klokkeboksen er denne skjønnheten.

IMG_5412.jpg

Litt nærmere.

IMG_5413.jpg

Jeg er svak for Universal Geneve Polerouter. Den kom i et utall varianter, den ene lekrere enn den andre. Jakten førte meg fra internetts svakt opplyste bakgater, innom buktas sminkede "tilbud", og endelig til en "brick and mortar" urbutikk i Hollywood. Der fant jeg dette flotte eksemplaret.

IMG_5414.jpg

Noen husker kanskje at jeg for en stund siden presenterte en annen Polerouter, så nå er det to, en med dato og en uten! En med hvit skive og en med sort.

IMG_5442.jpg

Jeg må ha vært snill i år.

Herlig!! Gratulerer så meget.. Denne modellen har jeg selv siklet på, og muligheten for at jeg kanskje må skaffe meg en med sort skive er tilstede ;)

Daniel

Klassiske og flotte ur! Du står nå for en rimelig stor prosentandel av Poleroutere på TS :smile:

Forelsket meg litt i denne da jeg leste det du skrev om nummer en. Gratulerer.

Takk alle sammen. Nå skal den nye inn for sjekk, den sakker 4-5 minutter i døgnet.

Kan jeg spørre hvor du har denne inne på service? Min er en tur hos Ossur Solem nå, jeg måtte visstnok belage meg på en god del ventetid.

Daniel