Vurdert hvitvin?Hjelp!
Vin til helstekt and med appelsinsaus (fløte).
Kan PN fra den nye verden være god knall?
Har egentlig ikke sett på det, har du en spesiell i tankene?Vurdert hvitvin?
Kjøpte 2.
50% for you @Oddemann and 50% for an empty wine bottle with a screw cap.Kjøpte 2.
Magnun Billig kontra 0,75 til 249,90
Magnum skummelt om ein ikkje har besøk...
"A magnum is the perfect size for two gentlemen over lunch, especially if one isn't drinking."
- Winston Churchill
Følger på. Takk for tips @sunshineKjøpte 2.
Magnun Billig kontra 0,75 til 249,90
Jeg var ikke akkurat heldig med kø-nummeret, men fikk rasket med meg et par Alte Reben Chardonnay. Huber er virkelig en av mine favorittprodusenter.Noen som fikk tak i noe spennende på slippet i dag?
Fikk rasket med meg noen magnumer fra Au Bon Climat og 2x flasker Chardonnay fra Bernhard Huber. Krysser fingrene for at ordren blir levert, i motsetning fra forrige slipp!
Jeg var ikke akkurat heldig med kø-nummeret, men fikk rasket med meg et par Alte Reben Chardonnay. Huber er virkelig en av mine favorittprodusenter.
Aldri drukket noe derifra så gleder meg skikkelig!Jeg var ikke akkurat heldig med kø-nummeret, men fikk rasket med meg et par Alte Reben Chardonnay. Huber er virkelig en av mine favorittprodusenter.
Det bør du! Etter min mening kan det sammenlignes med Burgund-kvalitet, som en normalt må betale tregangeren for i Burgund.Aldri drukket noe derifra så gleder meg skikkelig!
Akkurat samme som jeg fikk lagt i kurven. Venter nå bare på beskjed om at det ikke kan leveresNoen som fikk tak i noe spennende på slippet i dag?
Fikk rasket med meg noen magnumer fra Au Bon Climat og 2x flasker Chardonnay fra Bernhard Huber. Krysser fingrene for at ordren blir levert, i motsetning fra forrige slipp!
Er hirsch sa fault ute av basis?Spennende og spennende, men fikk inn en ordre på noe som nytt for meg. Den siste var mer på impuls, usikker på om den var del av dette slippet i det hele
3 x Rostaing cote rotie 2019
4 x hirsch SA fault 2019
3 x ten. Sette ponti Oreno 2019