Vis frem din(e) Zenith!

Respirator

zzzz_zpslwjpodoc_1.jpg
 
Noen med Sub 7 inch håndledd som kan dele wrist shot av El Primero (42 mm) ? Når jeg er igang, hva er lug til lug lengden ?
 
Nylig anskaffet Zenith El Primero 410 limited:

20150302_221916_1_zpslwgnnui9.jpg


Var litt skeptisk både til om skiven hadde litt vel mye stasj, men i virkelighet er ikke så "busy" som på bilder. Var også litt skeptisk til størrelsen da jeg har små håndledd (ca 6,5inch), men det går veldig fint. :)

Det er nok ny favoritt til kontor/skjorte bruk, selv om den blir utenfor skjorteerme. :)
 
Perfekt, @Zawatch. :mrgreen:
Tok du over den andre Kim sin?

Forøvrig enig. Jeg har små håndledd og den passer bra. Den blir for stor til penbruk, men til festdressen og sammen med hverdagsskjorte går det utmerket.
 
Redigert av en moderator:
Perfekt, @Zawatch. :mrgreen:
Tok du over den andre Kim sin?

Forøvrig enig. Jeg har små håndledd og den passer bra. Den blir for stor til penbruk, men til festdressen og sammen med hverdagsskjorte går det utmerket.

Stemmer!
Superfornøyd. Eneste negative er som nevnt i reviews at sekundviser stjernen skjuler månefasen. Og at jeg ikke aner hvordan man stiller månefase og de andre komplikasjonene (men skal nok finne det ut). Den får nok fast plass i winder uansett.
Jo, så er det litt tricky å bytte reim pga lugs med forholdsvis liten bakside å legge ann springbar på, og uten at den spretter forover/oppover med risk for riper på synlige deler av lugs. Om det var forståelig forklart... :p
 
Redigert av en moderator:
Må bare vise frem min El Primero 36´000 VPH. Er meget fornøyd med denne klassiske lekkerbisken!
PS: Dårlig mobilbilde som ikke får frem hvor pen den egentlig er.

P1020414_zpsbf2aa58d.jpg
[/URL][/IMG]

klarer ikke å tilgi meg selv ennå at jeg våknet forsent når maken lå tilsalgs på K/S fra @iveland
F.....ck.
 
Redigert av en moderator:


Mer info om denne mottar jeg gjerne. Ble kjøpt på impuls på Sardinia, på en fin liten butikk med mye interessante ur!

Har fått lite armtid, stort sett til dress og andre finere anledninger. Men er nå på for tredje dag på rad. Egentlig et fantastisk flott ut! Erstatter min lyst på en piepan fra Omega!
 
Defy Xtreme Chronograph

Hei,

Her er min Zenith og - jada, jeg vet at dette ikke er alles favoritt, men jeg synes det er noe litt "tøft" ved denne klokken samtidig som det har et (for Nataf iallefall...) ganske enkelt design med høy grad av symmetri. Jeg ville ha noe som var litt annerledes, men samtidig ikke altfor outrert. Men så har jeg også sansen for Richard Mille og en dag når Lottokupongen (ennå ikke utfylt...) går inn så kanskje...



Må innrømme at jeg finner Zenith El Primero 410 limited vist ovenfor av @Zawatch utrolig stilren og den passer nok langt bedre til dressen, men når jeg kaster slips og skjorte og tar på meg litt mer casual clothing, er Defy Xtreme slett ikke så ueffen...

Hver til sitt bruk:)
 
Redigert av en moderator:
  • Liker
Reaksjoner: GrandCarrera