Vis meg dine sorte får!

Vekker denne til live igjen siden det er kommet mange nye medlemmer siden siste post her inkludert meg selv. Artig å se hva dere har liggende som dere ikke akkurrat hadde tatt med på en evt. GTG...:D

Casio Databank
Denne synes jeg er über-cool, og får faktisk litt tid på håndleddet fra tid til annen....
4244426278_68f1599122_o.jpg

Send meg PM om du skulle finne på å selge denne, utrolig tøff retro klokke.

Den fåes også som gullbelagt, noe som gjør den til en skikkelig moderne hallik-klokke. Her kan du lagre telefon nr til alle som "jobber" for deg, kalender, world time og ikke minst kalkulatoren brukes til å holde styr på inntekter og utgifter...

casio_gold3.jpg

Wristshot
(MERK: Ikke min klokke!!!)
3136380306_94be7217be.jpg

Jeg har en gull farget databank! ;) Eneste minuset er at det er plastikk klokker, som ikke tåler allverden =/
Min fikk et stygt hakk etter et ublidt møte med asfalten! :p

Ingen flere som har noen syndebukker på lur? :D

Liker veldig godt at den Swissmatic'en er en Limited Edition. Verdien kommer til å gå i taket om noen år :D

Jeg har en "bombe" som ville passet inn i denne tråden. Men med fare for og miste all respekt og nært forestående WIS status vet jeg ikke om jeg tør.....:rolleyes:

bc7c8126-c0ff-eea6.jpg

Jeg kjøpte denne alt for store saken i et øyeblikk av midlertidig sinnsykdom. Brukt den noen få ganger, men nå ligger den og venter på da dagen jeg skal kles meg som klovn eller eventuell svaksynt alderdom.

Swatch Dark Vader. Var hot shit for en fjortis på åttitallet:p
-Har faktisk fått 3-4timer wt siste år... bare for å mimre litt.:)

-Måtte til slutt vike plass for en rolex day date tt kjøpt på et gatehjørne i tijuana, Mexico. Fin fake som så ganske ekte ut det første halvåret inntil "gullet" begynte å flasse av. Var kanskje også litt malplassert på armen til en trettenåring, men kan huske jeg var veldig stolt av "rolexen" min.....
:D

Åååh jeg har så mye stygge gamle synder, men har bare en som jeg liker. Ikke liker som i at jeg bruker den, men liker som i at den ikke ligger i en skoeske med resten av syndene.

Grunnen til at den får leve er at den var en gave fra min kone de vi var unge fattige studenter.

befe4ebc.jpg

Holdt på å glemme denne...

Syntes den var ganske kul da jeg kjøpte den som venteklokke mens Fortis´en var på service som tok et og et halvt år:???:
Uansett.. Idag blir jeg litt flau av den, vet ikke helt hvorfor. Synes i utgangspunktet den er fin, men at den har ett eller annet ubeskrivelig smakløst aspekt ved seg...
Tror ikke at den får wt noen flere ganger i sitt liv stakkars klokken.... Men har ikke hjerte til å kaste den på dør heller..;)

-Riedenschild Dark Sea Diver;