Absolutt! Det er en veldig visuelt slagende kombinasjon og produktet i seg selv oser massevis av kvalitetEnig i at dette et flott valg spesielt på sort gummi. Vanvittig mye klokke for en (relativt) rimelig penge.
Absolutt! Det er en veldig visuelt slagende kombinasjon og produktet i seg selv oser massevis av kvalitetEnig i at dette et flott valg spesielt på sort gummi. Vanvittig mye klokke for en (relativt) rimelig penge.
Er den like flott i virkeligheten? Kun sett bilder av den... rubber b eller everest som står på?
Den du anbefaler hadde helt klart passet inn... tror du Bjerke har den på lager?116500 hvit, som du nevner, er en hype (IMO), så anbefaler denne:
Vis vedlegg 250666
Bilde fra min salgsannonse
En annen favoritt, bilde stjålet fra produsents FB:
Vis vedlegg 250668
Tror den er litt for stor for mine pinglearmer Får sjelden god følelse av 42mm - selv om den nye Submarineren var overraskende bra på armen.Jeg har ikke angret et sekund på denne! En interessant hvit skive med fantastisk tredimensjonalitet
Vis vedlegg 250637
Ja, den er nydelig - men kun aktuell om heg skulle ramle over en som er brukt. Jeg hadde den jeg mener var den beste, en Lange 1 - men fikk av en eller annen grunn total lammelse i hjernen i fjor og solgte den!Tja. En av de beste i genren:
16570 vurderes, den nye kassen er litt for stor...Vis vedlegg 250583
Må ikke glemme Polaren heller. Savner fortsatt min gamle.
Vet ikke nå, men jeg kjøpte min på Bjerke i 2017, da hadde de iallefall inneDen du anbefaler hadde helt klart passet inn... tror du Bjerke har den på lager?
Ikke noe dårlig alternativ med den 5-sifrede, selv om jeg selv synes den nyere er kulere og litt mer fresh. Kan hende årets nyhet oppleves noe mindre med smalere lugs?16570 vurderes, den nye kassen er litt for stor...
Syns også den nye er mye freshere, men føles for stor for meg dessverre!Ikke noe dårlig alternativ med den 5-sifrede, selv om jeg selv synes den nyere er kulere og litt mer fresh. Kan hende årets nyhet oppleves noe mindre med smalere lugs?
16570 vurderes, den nye kassen er litt for stor...
Jeg er selvfølgelig lettere påvirket av at jeg eier den selv men… ja den er flott i virkeligheten! En klokke jeg hadde store forventninger til og som leverte med glans. Jeg kjøpte på lenke, men synes den ble ennå kulere med svart rubber. Det er Everest på denne, passer helt tipp topp.Er den like flott i virkeligheten? Kun sett bilder av den... rubber b eller everest som står på?
Dette er fasit. Nydelig