Vis oss din Audemars Piguet!

Callahan

Støttemedlem
Medlem
18. feb. 2011
Innlegg
13.016
Sted
Gullkysten
Hadde jeg hatt en, skulle jeg jeg begynt ballet! Men.. det får bli senere!

Jeg sniker meg derfor til å vise et par av lobergen sin 15300 på mitt håndledd lol :cool: (håper det er ok, lobergen :))

Håper dere som sitter på disse godsakene har noen (gode?) bilder å komme med - og gjerne tekst også, om dere gidder! Hvorfor liker/elsker dere disse APene?

Jeg må erkjenne at jeg også har kommet til å være mindre kritisk til Offshore-serien og bruk av nye materialer, ja bent frem like noen av dem den siste tiden :eek::cool:

IMG_4004.jpg

IMG_4018.jpg


Show `em if you got `em!
 
Slenger meg på Mikke her, vil gjerne se så mange bilder av denne vakre klokken som mulig :)
Har de siste ukene blitt mer og mer betatt av disse klokken, da spesielt RO serien. Selvom disse klokkene ligger langt utenfor mitt budsjett tar jeg meg selv oftere og oftere i å sitte og kikke/sikle på disse urene. Så kom igjen dere som sitter med en AP, la oss andre få et glimt av herligheten :)
 
Jeg får vel starte da, så får vi håpe at noen flere følger opp med bilder av sine klokker fra denne fantastiske produsenten!:D


06651797.jpg
 
Du sparer ikke akkurat på kruttet når du starter ballet Mogens ;) I tillegg til å få mer og mer sansen for AP, begynner gull og vokse på meg også. Så må si at den klokken er helt rå :)
 
Nydelig, sjuli!
Hadde nesten håpet at det var du som har kjøpt gull GMTen til MOgens slik at denne kom for salg ;) :D
 
Av det jeg kan se fra bildene, ser det faktisk ut som om lobergen har ROen jeg kjøpte for noen år siden :)
De to siste sifferne i serienummeret er identiske, og skruehodene på baksiden står i helt identiske posisjoner som de gjorde på min.

08-4.jpg
 
Nydelig, sjuli!
Hadde nesten håpet at det var du som har kjøpt gull GMTen til MOgens slik at denne kom for salg ;) :D

Hehe....jeg har vært i kontakt med Mogens om flere ur, blant annet gullklumpen hans, men har funnet ut at jeg ikke har baller nok til å gå med en helgull rolex :oops:
Men at det blir ny klokke skjer nok, RO-en beholdes nok men må selge et par andre klokker først.
 
Av det jeg kan se fra bildene, ser det faktisk ut som om lobergen har ROen jeg kjøpte for noen år siden :)
De to siste sifferne i serienummeret er identiske, og skruehodene på baksiden står i helt identiske posisjoner som de gjorde på min.

08-4.jpg

Huff og huff, den er alt for fin :D
 
Litt av noen godbiter som presenteres her :D Har så vanvittig lyst på en RO Chrono!
 
Fantastisk tråd! Heldige eiere! Har fått mere og mere sansen for AP og når i tillegg en av ambassadørene er en stor helt, får man bare begynne å spare :cool:
 
Hehe....jeg har vært i kontakt med Mogens om flere ur, blant annet gullklumpen hans, men har funnet ut at jeg ikke har baller nok til å gå med en helgull rolex :oops:
Men at det blir ny klokke skjer nok, RO-en beholdes nok men må selge et par andre klokker først.

Du har vel hatt ute et par på finn.no en stund allerede nå? Så planene er vel godt underveis allerede ? :)
 
02950389-37bb-3bf6.jpg


Her er min AP ROO Navy for anledningen antrukket i sort gummi. Jeg vet flere her har et anstrengt forhold til Offshore modellene - men jeg digger denne

God helg!