Vis oss din Audemars Piguet!

Genta var nok inne på noe da han tegnet disse ja... Utrolig flotte saker!

Keep 'em coming (gjerne flere bilder av samme klokke, samme det)! :D
 
Du har vel hatt ute et par på finn.no en stund allerede nå? Så planene er vel godt underveis allerede ? :)

Hehe...hadde det bare vært så vel. Daytona angret jeg på at ble lagt ut, men angret at jeg hadde angret meg (...) og annonsen ble aktivert igjen denne uken :)
Det er noe med jakten på noe nytt. Prøvde faktisk en klokke idag. Vi får se, vi får se..

Kawatching - nice navy :p
 
Litt lite bilder her nå, karer ;)

Jeg "låner" derfor noen flere (stjeler hemningsløst fra TRF):
004-6.jpg

attachment.php

attachment.php
Denim.jpg

attachment.php
IMG_1742.jpg

IMG_0663.jpg

APonStrap007.jpg


Ok det får holde for now :)
 
  • Liker
Reaksjoner: AllanWold
OFFSHORE

Dette er jo ikke modellen som høster størst applause her inne, men for noen år tilbake var
den min store grail. Siden jeg er en fattig skomaker-sønn brukte jeg et helt år på og spare
opp penger til en. Planen var en LE modell med inhouse verket, men på den tiden var det to års
ventetid på en ny. Jeg slo til da denne "Rubberclad" overliggeren kom for salg og har ikke sett
meg tilbake siden. Jeg hadde til og med penger til overs til en Rolex;)

IMG_6478b.jpg


IMG_6478c.jpg


IMG_5991b.jpg


IMG_4893kb.jpg


IMG_4001.jpg


IMG_3685.jpg


PS: Rick Ross er kongen..... Every day I`m hustlin:cool:
 
  • Liker
Reaksjoner: AllanWold
her er mine fire

min AP samling: jumbo D serie , RO 37 mm fra 90 tallet , 15300 og en svært skjelden gull automat fra 60 tallet.

7d480689.jpg

dded327c.jpg

a0141746.jpg

04cefa51.jpg

705c6ff3.jpg
 
Offshoremodellene er utrolig frekke IMO. De er ikke akkurat slanke, men ligger samtidig godt på hånden.
Jeg hadde egentlig bestemt meg for å kikke på litt andre typer klokker enn ROO, men tar meg selv i å utforske nettopp disse klokkene ekstra nøye på ymse fora.
En 42 mm ROO i Safari var jeg nær ved å kjøpe ifjor, akkurat nå ble jeg litt suget igjen. Om ikke safari, i så fall Panda. Eller en variant i rosegull.
Gud bedre, det skal ikke være lett å være mann. Svinser fra den ene classy klokken til den andre, og så begynner man plutselig å se på slike "monstre".
Konklusjonen er at det er for mange flotte ur der ute, og valget av ny klokke er dertil ekstremt tricky :confused:
 
Jeg hadde en 15300 i en hel uke før den ble solgt. Jeg angrer fortsatt på salget.

b87b47de.jpg