Lurer på hva folket her inne har vektlagt når de har kjøpt en ny DJ41 kontra f.eks. en Omega Aqua Terra som fort koster 30k mindre og som er en opplagt konkurrent slik jeg ser det. Minst like nydelig i mine øyne og med antimagnetisme, 150m wr, et flott master coaxial urverk, og siste versjon med svært behagelig lenke og ikke minst den blå skiven er også svært vakker synes jeg.
Ikke for å ditche Rolex på noen måte, har selv en annen Rolex. Men er det mest pga status/merke eller annenhåndsverdi, eller er det også andre ting. I såfall hva?
Er selv i tankeboksen angående en dj41, liker den også, men finner det litt vanskelig å forsvare den høyere prisen enn omegaen. Hva vil den kunne gi meg utover AT’en jeg allerede har? Opplys meg!
Ikke for å ditche Rolex på noen måte, har selv en annen Rolex. Men er det mest pga status/merke eller annenhåndsverdi, eller er det også andre ting. I såfall hva?
Er selv i tankeboksen angående en dj41, liker den også, men finner det litt vanskelig å forsvare den høyere prisen enn omegaen. Hva vil den kunne gi meg utover AT’en jeg allerede har? Opplys meg!