Førstemann ut av butikken?
SBGP017
Grattis!
Da er vel jeg andremann
Redigert:
Førstemann ut av butikken?
SBGP017
Fikk veldig lyst på SBGV019Lite aktivitet i tråden for tiden, så da kan man jo finne fram en GS som gikk ut av samlingen og en GS som ble i samlingen for å live opp litt.
Vis vedlegg 298298
Den er bare så fin.. frister så må kanskje bli neste innEndelig var denne i hus Vis vedlegg 300578
Den er bare fantastisk og jeg henter min i morgenTrolig den fineste klokka i hele samlingen. SBGH273.
Hver gang jeg får lyst på en Rolex Day-Date (enten i hvitt gull eller platinum, så henter jeg frem denne - og avventer det kjøpet.
62GS-urkassen er en vinner.
Gratulerer på forhånd. Håper dine forventninger blir møtt.Den er bare fantastisk og jeg henter min i morgen
Jeg har den andre «årstiden» i samme kasse og metall. Ser helt forferdelig ut på GS sine sider - men ble helt solgt når jeg så den liveTrolig den fineste klokka i hele samlingen. SBGH273.
Hver gang jeg får lyst på en Rolex Day-Date (enten i hvitt gull eller platinum), så henter jeg frem denne GS-en - og avventer DD-kjøpet.
62GS-urkassen i stål med en slik urtavle og visere er en soleklar vinner.
Har den på shortlista når det gjelder å se den IRL.Jeg har den andre «årstiden» i samme kasse og metall. Ser helt forferdelig ut på GS sine sider - men ble helt solgt når jeg så den live
Vis vedlegg 301055