Vis oss din IWC Ingenieur

Bestilt gjennom Bjerke i Oslo etter litt intensiv graving i IWC brosjyrene - den finnes i 3 lengder også.
 
Jeg bare måtte ha en Ingenieur igjen, men helst så ny som overhodet mulig.

Otteren klarte faktisk å spore opp en fabrikkny 3236-01, samt ny lenke, pluss blå gummirem.
Hele sulamitten til en hyggelig pris!
Mine tidligere IWC'er også handlet på samme sted, med samme gode supre service!
En kjapp "utpakking" som ble levert kl 0725 imorges.....:)
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
Takk for at du så på!

PS
Skinnrem er bestilt fra www.jacobstraps.com
 
Jeg bare måtte ha en Ingenieur igjen, men helst så ny som overhodet mulig.

Otteren klarte faktisk å spore opp en fabrikkny 3236-01, samt ny lenke, pluss blå gummirem.
Hele sulamitten til en hyggelig pris!
Mine tidligere IWC'er også handlet på samme sted, med samme gode supre service!
En kjapp "utpakking" som ble levert kl 0725 imorges.....:)
Vis vedlegg 12595 Vis vedlegg 12597 Vis vedlegg 12598 Vis vedlegg 12599 Vis vedlegg 12600 Vis vedlegg 12601 Takk for at du så på!

PS
Skinnrem er bestilt fra www.jacobstraps.com

Angående jacobstraps, hva ligger prisene på og hvor lang tid tok det før du fikk varen?

Og mens vi er inne på det noen som vet hva en OEM rubber strap på en 3239 ligger på?
 
Angående jacobstraps, hva ligger prisene på og hvor lang tid tok det før du fikk varen?

Og mens vi er inne på det noen som vet hva en OEM rubber strap på en 3239 ligger på?

Den siste customremmen i sort croc med express levering, kom på € 178.
Oppgitt leveringstid 6/8 uker. Tidligere bestillinger har ankommet etter ca 5 uker.
Venter spent nå........:)

OEM gummirem med spenne til 3236, koster ca kr 2500.-
 
Har "gjenoppdaget" Ingenieur én, har ikke prøvd den på armen, hvordan oppleves denne i 40mm,
ville anta utifra kasse at den ville oppleves som noe større ? Har ref til Sub Ceramic og Pam 44 for evt.
sammenligning.