Fikk idag min skinnrem til Ingyen fra Jacobstraps. Perfekt fargekombo og dessuten var jeg heldig og fikk kjøpt ei original spenne i sort børstet inox. Det hele e bærre lækkert..
Jeg har egentlig aldri vært noe opptatt av Ingenieur før nå. Beklager dumt spørsmål, men har det vært et design skifte her? Jeg synes ikke de modellene jeg ser på IWC sine sider ser "riktige" ut? Eller blir jeg lurt av bildene på mobilen min?
Det har vært et voldsomt designskifte ja, og ikke til det bedre dessverre.Jeg har egentlig aldri vært noe opptatt av Ingenieur før nå. Beklager dumt spørsmål, men har det vært et design skifte her? Jeg synes ikke de modellene jeg ser på IWC sine sider ser "riktige" ut? Eller blir jeg lurt av bildene på mobilen min?
Dette er den aller fineste Ingenieuren i mine øyne!!! (Jeg har hatt både 3227, 3228, og flere 3239)
Dette er den aller fineste Ingenieuren i mine øyne!!! (Jeg har hatt både 3227, 3228, og flere 3239)
En gang skal jeg kanskje ha en slik igjen
Må si jeg har fått sansen for ingenieur
Er i en prosess hvor jeg ser etter et nytt ur. I det siste har jeg sett mye på Omega Planet Ocean og IWC Ingenieur. Har en Tudor Black Bay 36 fra januar som må ut, og ser for meg å legge til 10 000 - 12 000 kr. Havner vel da rundt 30 000 kr som kan handles for.
Vil man kunne få en Ingenieur på lenke for dette?
Har ikke satt meg så godt inn i de ulike referansene så har ikke all verdens av kriterier.
Vis vedlegg 152225 Gromklokka tilbake fra spa opphold. Begynte virkelig å savne den, tusen takk til Otteren Stavanger som har utført servicen.