Blodstrupmoen
Støttemedlem
Heilt SJUKEHUS den der! Må jo innom og få sett på!
Det er den. Vært en liten grail lenge . Deilig klokke .Heilt SJUKEHUS den der! Må jo innom og få sett på!
Gratulerer! Den var fresh!Tok turen innom Otteren på vei hjem fra jobb i dag. Jeg har siklet på varianter av denne lekre pilotklokken i årevis, og valget falt på denne Stor takk til @wonka for flott service og hyggelig handel!
Vis vedlegg 382808
Gratulerer så mye!Tok turen innom Otteren på vei hjem fra jobb i dag. Jeg har siklet på varianter av denne lekre pilotklokken i årevis, og valget falt på denne Stor takk til @wonka for flott service og hyggelig handel!
Vis vedlegg 382808
Gratulerer så mye med en lekker klokkeTok turen innom Otteren på vei hjem fra jobb i dag. Jeg har siklet på varianter av denne lekre pilotklokken i årevis, og valget falt på denne Stor takk til @wonka for flott service og hyggelig handel!
Vis vedlegg 382808
Gratulerer! Den var fresh!
Gratulerer så mye!
Takk skal dere ha Mark XX må være en av de mest komfortable klokkene jeg noen gang har prøvd, og komforten i denne lenken kan etter min mening måle seg med de beste. Selv om skiven strengt tatt er sølvfarget framstår den som hvit i enkelte lyssettinger. De hadde nettopp fått inn denne varianten som fram til nylig var forbeholdt boutiques. Var innom i forrige uke og prøvde diverse klokker, men denne fikk jeg altså ikke ut av hodet.Gratulerer så mye med en lekker klokke
Ja, det finnes. Jeg har det til mine gummireimer. Big Pilot 43mm.Finnes foldespenne til original IWC gummireim?
Finnes foldespenne til original IWC gummireim?