Lykke til med den.....Just in
Justerte lenken selv på 10 min, litt fiklete, men utrolig bra opplegg. Hurtigjustering i claspen og. Happy!Vis vedlegg 300982
Lykke til med den.....Just in
Justerte lenken selv på 10 min, litt fiklete, men utrolig bra opplegg. Hurtigjustering i claspen og. Happy!Vis vedlegg 300982
Denne gir meg kløe i hodet hver gang du poster Umiddelbart tenker jeg den er helt i grenseland på "too much", men så lander jeg ganske fort ned på at den er helt rå!
Jeg er helt enig med deg, den lever helt i grenseland. Men jeg også lander på at den er helt rå! men det er ikke en klokke som passer til alle anledninger, med andre ord ikke noe objekt for de som er OWGDenne gir meg kløe i hodet hver gang du poster Umiddelbart tenker jeg den er helt i grenseland på "too much", men så lander jeg ganske fort ned på at den er helt rå!
Jeg er helt enig med deg, den lever helt i grenseland. Men jeg også lander på at den er helt rå! men det er ikke en klokke som passer til alle anledninger, med andre ord ikke noe objekt for de som er OWG
Fun fact: den er limitert til 250 eksemplarer og Michael Jordan eier en av de andre 249