urtid
Støttemedlem
Tusen takk! Veldig fornøyd. Kanskje vi skulle tatt en GTG snart? Lenge siden sist.For en klokke du har fått deg, @Suften Gratulerer!
Det hadde vært topp! Mangler dog en IWC, men GTG kan det vi nok få til likevelTusen takk! Veldig fornøyd. Kanskje vi skulle tatt en GTG snart? Lenge siden sist.
Jeg ser at Portugieser Automatic 40 med ref IW358313 er fjernet fra hjemmesiden til IWC. Noen som vet noe mer om hvorfor?
Trolig fordi den legges ut på nytt som tilgjengelig world wide ila april, som tidligre annonsert, og ikke bare i Dubai.
Jeg vet ikke hvorfor den ikke ligger på sidene deres lengre, men den ble presentert som nyhet for vanlige forhandlere på W&W. Kommer til butikken etter hvert. Bare å bestille hvis du er interessertJeg ser at Portugieser Automatic 40 med ref IW358313 er fjernet fra hjemmesiden til IWC. Noen som vet noe mer om hvorfor?
Jeg vet ikke hvorfor den ikke ligger på sidene deres lengre, men den ble presentert som nyhet for vanlige forhandlere på W&W. Kommer til butikken etter hvert. Bare å bestille hvis du er interessert