Bezel
Støttemedlem
Enig. Hadde vært flott å se flere bilder av Nomos
Flott bilde (som enabler..). Har du fortsatt Nomos Club i boksen @Flippin ? Er du fornøyd?
Leser litt om Nomos og lurer på om Club kan være noe for samboeren. Hun har ganske tynne håndledd så jeg er litt usikker på om lugsene blir for lange.. Hvordan syntes du denne med sine 36mm bærer?
Med en pris på 1080 EUR må da dette være en bra deal(?).
Cluben er klar for skifest i Holmenkollen.
Da går man så klart med ekte norgesreim med gammel skismøring og oljesøl.
Vis vedlegg 83007
Har lenge hatt lyst på en dressklokke, og her er den nyeste ervervelsen i klokkefamilien, Orion 35. Kunne ikke vært mer fornøyd
Vis vedlegg 88679
Gratulerer med Campus! Siklet på denne selv, og var usedvanlig nære på å fyre løs, så si fra hvis du innser at den blir for liten...Ny club campus i hus i dag. Var redd for at denne skulle bli hakket for «kvinnelig» for meg, men førsteinntrykket er bra og jeg tror dette kan bli en frekk sommerklokke Tangomaten til venstre har samboer shanghaiet, men fikk lurt den med på et familiebilde
Vis vedlegg 88741
Den bærer overraskende stort til å være 35mm, men det er selvfølgelig en nokså liten klokke. Lange lugs og tynn bezel gjør at den virker mye større enn den egentlig er. Jeg har nokså smale håndledd, men synes den passer perfekt til det den er tiltenkt, nettopp dress og finere anledninger.Lekkert.
Hvordan bærer den sammenlignet med andre klokker? Lange lugs?
I tillegg, hvordan er skiven? Ideelt sett hadde den vært hvit, men som jeg forstår det er den hvit/sølv?
Den bærer overraskende stort til å være 35mm, men det er selvfølgelig en nokså liten klokke. Lange lugs og tynn bezel gjør at den virker mye større enn den egentlig er. Jeg har nokså smale håndledd, men synes den passer perfekt til det den er tiltenkt, nettopp dress og finere anledninger.
Fargen på skiven heller nok mer mot kremhvit enn sølv.
Ny club campus i hus i dag. Var redd for at denne skulle bli hakket for «kvinnelig» for meg, men førsteinntrykket er bra og jeg tror dette kan bli en frekk sommerklokke Tangomaten til venstre har samboer shanghaiet, men fikk lurt den med på et familiebilde
Vis vedlegg 88741
Ny club campus i hus i dag. Var redd for at denne skulle bli hakket for «kvinnelig» for meg, men førsteinntrykket er bra og jeg tror dette kan bli en frekk sommerklokke Tangomaten til venstre har samboer shanghaiet, men fikk lurt den med på et familiebilde
Vis vedlegg 88741
Hadde vært supert med noen kommentarer på hvordan du opplever denne etter noen dager med bruk
Og ikke minst gratulerer!