Første mekaniske klokka jeg kjøpte, kosta meg vel $90 ny Brukes i dag som "reiseklokke" når jeg skal utenlands. Klokka ser veldig lekker ut og vekker mange nysgjerrige blikk
Neida, den er akkurat passeHar kun en Orient igjen i samlingen. Sat. diveren ble rett og slett for stor og tung, men ellers meget fornøyd med den. Denne sjeldenheten derimot sitter helt perfekt og har modellbetegnelsen TA04-000:Vis vedlegg 42946
Jeg tror kanskje @Pippen eller @adamskater er mer rett til å svare på akkurat det du spør om, men den bærer omtrent som en Rolex DSSD.@Preacher Hvis du kan svare - hvordan opplever du denne sammenlignet med en Marinemaster (SBDX001/017)? Størrelse, komfort, finish, pris vs hva man får osv
@netrom71Jeg tror kanskje @Pippen eller @adamskater er mer rett til å svare på akkurat det du spør om, men den bærer omtrent som en Rolex DSSD.
Lenken derimot, snakker vi ikke om..den er dessverre ikke på høyde med selve uret.
Pris ift. hva du får - helt på topp.
For min del er alle andre dyrere dykkerur waste of good money(det er ikke det, men du skjønner poenget).
Men, og uten tvil, den er stor. Den funker ikke på armer mindre enn 18-19cm(imho), på tross av korte og dels integrerte lugs. Den er tung, finish er pen og vel gjennomført, glasset er flush med bezel, bezel har et flott spill i aluminiumen og har godt grep i taggene. En lume som går utenpå det meste, og en meget praktisk kraftreserveindikator på en matt skive.
Alt i alt en skikkelig 'toolwatch' med inhouse urverk, til en pris som gjør det meste annet flaut.
Denne artikkelen gjorde sitt til at jeg fikk kraftig bondeanger etter salget, så nå er den tilbake for godt
Fikk denne i posten i dag Orient Bambino (AC00009N)
Vis vedlegg 61805
Måtte selvsagt teste dennpå timegrapheren, og jeg må si jeg ble imponert av resultatet (beklager ubrukelige bilder fra testingen).
Vis vedlegg 61806
Vis vedlegg 61807