Hei, har du både pepsi og batman ? hvordan vurderer du de evt mot hverandre ? Jeg hadde batman før, men ble solgt. Lurer litt på en pepsi, men usikker på hvor mye bezel popper og hvor kul den oppleves IRL. Hvis du kun kunne hatt en av de (forutsetter at du har begge), hvem ville du valgt ?
Der er i det minste datoen på rett side. Det er det som ødelegger den for min del. En destro kunne jo vært greit nok i utgangspunktet.
Om du har den på høyre hånd (som vel er hensikten med en destro) er det jo praktisk med dato på venstre side. Men enig i at det ser uvant ut.Der er i det minste datoen på rett side. Det er det som ødelegger den for min del. En destro kunne jo vært greit nok i utgangspunktet.
Har hørt at alle som ønsker å komme på venteliste må avlegge skriftprøve med venstre hånd.Om du har den på høyre hånd (som vel er hensikten med en destro) er det jo praktisk med dato på venstre side. Men enig i at det ser uvant ut.
Jeg er kjevhendt Synd for meg at jeg synes den er fullstendig uinteressant. Neste år kommer sikkert pepsi og batman med samme utgave før vi endelig får det vi alle vil ha. Nemlig en helt vanlig Coke.Har hørt at alle som ønsker å komme på venteliste må avlegge skriftprøve med venstre hånd.