Perilei
Støttemedlem
Jeg har en 16710 med lug holes, og er på utkikk etter en jubilee til denne, men er usikker på hvilke endeledd jeg må ha da. Har jeg riktig når jeg sier at jeg må ha en 62510H lenke med 501T endeledd?Det kommer an på om du skal ha ny eller gammel versjon av lenken. Ny er vel på ca 14-15k og gammel på ca 11-12k. Gammel blir mest "riktig" mtp at 16710 aldri ble levert med ny, men pass på at du får med korrekte endeledd ved kjøp av gammel versjon (hvis du har 16710 uten lug holes), dvs endeledd merket 502t, som @Sathian har skaffet seg ovenfor her.
Edit: Jeg bør vel kanskje legge til at prisene er basert på henvendelser jeg hadde til AD for ca ett år siden, så det kan vel ha endret seg noe
Har jeg riktig når jeg sier at jeg må ha en 62510H lenke med 501T endeledd?
Når du også sier gammel versjon av lenken, mener du da de eldre versjonene som ikke er super jubilee? Eller de som ikke er de nye jubilee lenkene som er på de nye Datejustene? Leste på TRF at både super jubilee og vanlig jubilee skal passe 16710.
Er dette også noe jeg kan bestille gjennom en AD eller annen forhandler, eller må jeg bare vente til det kommer noe for salg her eller for eksempel eBay?
Her kreves en presisering / korreksjon av informasjon:
550 endlinks medfølger 62510H "50" jubileelenka, og 550 er for urkasser MED lugholes. 502T benyttes med samme lenke, men da for urkasser UTEN lugholes.
Edit: Denne er således nyttig.
Ja, ser ut som det!Iht listen skal du ha 62510H-lenke med 502b-endeledd dersom du har 16710 med lug holes.
Nei, vil gå for en eldre jubilee.Med mindre du går for SJ, men der har vel @Loevhagen tidligere nevnt noe problematikk rundt str på spring bars, hvis jeg husker rett...