Vis vedlegg 230007
Det har blitt noen Seikoer i samlingen. Nå er det denne trioen som får mest armtid.
Nydelig. Står på ønskelistaNå kan du begynne samle på resten
The Ultimate Seiko Alpinist Collectors Guide
THE SEIKO ALPINIST Seiko introduced the Alpinist wristwatch in 1961 with the intention of it becoming a reliable timepiece for Japanese mountain climbers and other sports enthusiasts alike. The production of this watch was important because it was the first real attempt at making a sports...thespringbar.com
Sånn for å ikke gå OT, her er en av mine:
Vis vedlegg 230007
Det har blitt noen Seikoer i samlingen. Nå er det denne trioen som får mest armtid.
Jeg har en ny original reim om du trengerVis vedlegg 230007
Synes den ser helt perfekt ut jeg, flott klokkeHar vært lurker her i en god stund, men denne er for pen til å ikke deles! Fantastisk fin skive på denne, men får dessverre ikke så mye tid på armen da den rett og slett blir litt for liten for meg.
Vis vedlegg 230213
Kjøpte en ny for 10-12 år siden. Savner den litt, var mye klokkeglede for pengeneDette bildet ble for fint til bare å leve i «Dagens klokke». Har kjøpt OM ikke mindre enn tre ganger, og nå sniker jammen tanken om å flippe denne seg på igjen.
Vis vedlegg 230273
Er en klokke å bli glad av! Egentlig merkelig at ikke Seiko har lansert den siste generasjonen i orange.Kjøpte en ny for 10-12 år siden. Savner den litt, var mye klokkeglede for pengene