Den er grand(ios) i det minste!På black friday slo jeg på stortromma og bestilte en GS GMT fra en prominent norsk butikk, de dreit seg loddrett ut og interessen i klokka [og butikken] forsvant.
Da dro watchia frem dette klenodiet med silkemyk sekundviser, gratis levering på døra, godteri i pakken og nesten like fint rispapir som man finner hos GS. Lillebror Seiko har her lagd et ur for fremtidige invistorer, ser for meg hvertfall 2% prisstigning i 2022.
Om jeg har noe vondt å si om uret så er det at reima lugger litt.
Jeg ble plutselig en sånn dobbbel GS-fyr.
Vis vedlegg 273625
Jeg kjenner følelsen. Har vært mange runder med modding av min skx009 også. Gikk til slutt lei, og tilbakestille den til original stand.Det har blitt en del klokker i boksen i det siste, og ikke alle får så mye bruk. Dro frem en av mine første seikos, som jeg modifiserte for en stund siden. På de fleste av klokkene måler jeg avvik hver eneste dag i en app, viser seg det er ett år siden jeg brukte denne. Eneste nå er at jeg savner den gode gamle skx007 den en gang varVis vedlegg 273672
Takk, SNE545. Lettere estetisk medtuklet.Fint innlegg @mr.quick og fin klokke. Hva er det slags modell?
Hva mener du? Er den moddet?Lettere estetisk medtuklet.
Ja, er vel egentlig bare én del som er ordentlig byttet. Ytre beskyttelse, har sett det kalt "kappe". Opprinnelig var den i hvit plast, men jeg bestilte en i rustfritt stål fra Yobokies. Skruene som holder denne på plass er svarte fordi det var det jeg fikk når jeg bestilte nye via urmaker.Hva mener du? Er den moddet?