Todda
Støttemedlem
- Medlem
- 14. mars 2013
Jeg har allerede postet den i Dagens, så da blir det et bilde her sammen med søndagslektyren.
Utrolig lekker @Todda! Fantastisk blåfargeJeg har allerede postet den i Dagens, så da blir det et bilde her sammen med søndagslektyren.
Vis vedlegg 34146
Den grønne skilpadden et virkelig noe for seg selv. Jeg måtte google litt, ettersom jeg aldri har sett den før. Jeg forstår at det er en Special Edition for det asiatiske markedet.
Hvordan fikk du tak i den? Outboxing bilder?
Lukten gir seg etter litt bruk. Men ja, Isofrane er standarden å strekke seg etter for andre gummiremmer.Dagens Isofrane - bortsett fra vaniljelukten har jeg aldri hatt en mer komfortabel reim. Det er første gang jeg har gledet meg til å ta på gummi
Vis vedlegg 34846
Vis vedlegg 34847
Lekkert, elsker komboen! Jeg vurderer å gå til anskaffelse av en gul isofrane til min skx, men anvendeligheten til en slik farge gjør meg usikker. Kan du si hva du tenker om dette?Dagens Isofrane - bortsett fra vaniljelukten har jeg aldri hatt en mer komfortabel reim. Det er første gang jeg har gledet meg til å ta på gummi
Vis vedlegg 34846
Vis vedlegg 34847
Lekkert, elsker komboen! Jeg vurderer å gå til anskaffelse av en gul isofrane til min skx, men anvendeligheten til en slik farge gjør meg usikker. Kan du si hva du tenker om dette?