liker godt denne type tråder, å fant ikke noen som lignet.....(hvis den finnes så kan denne stenges)
Dette trenger ikke være en 'pics only' tråd, ta gjerne med deres betraktninger/erfaringer med klokkene slik at det kan fungere som en kjøpshjelp tråd i tillegg til en flott bildetråd
Jeg begynner med min allerede godt eksponerte Tudor Grantour Date:
Dette er en klokke av en serie av 3 forskjellige modeller (som igjen kom i to forskjellige farger hver)
- Date
- Chronograph
- Flyback Chronograph
Jeg går ikke innom de forskjellige variantene da jeg ikke aner noe om dem
Min versjon er en 42mm klokke som er en enkel, sporty klokke som i mine øyne også kan brukes til finere anledninger.
Synes den bærer litt større enn enkelte andre 42mm klokker pga litt lange lugs.
En utrolig opplevd kvalitetsfølelse som ikke står tilbake for de enklere modellene til "moderselskapet"
Skulle gjerne hatt lenken i tillegg for å kunne variere litt, men prisen på den gjør at jeg står over foreløpig.....skulle det vise seg at denne blir en keeper kan det være det forandrer seg
Kjører ett par bilder før jeg sender stafettpinnen videre
Dette trenger ikke være en 'pics only' tråd, ta gjerne med deres betraktninger/erfaringer med klokkene slik at det kan fungere som en kjøpshjelp tråd i tillegg til en flott bildetråd
Jeg begynner med min allerede godt eksponerte Tudor Grantour Date:
Dette er en klokke av en serie av 3 forskjellige modeller (som igjen kom i to forskjellige farger hver)
- Date
- Chronograph
- Flyback Chronograph
Jeg går ikke innom de forskjellige variantene da jeg ikke aner noe om dem
Min versjon er en 42mm klokke som er en enkel, sporty klokke som i mine øyne også kan brukes til finere anledninger.
Synes den bærer litt større enn enkelte andre 42mm klokker pga litt lange lugs.
En utrolig opplevd kvalitetsfølelse som ikke står tilbake for de enklere modellene til "moderselskapet"
Skulle gjerne hatt lenken i tillegg for å kunne variere litt, men prisen på den gjør at jeg står over foreløpig.....skulle det vise seg at denne blir en keeper kan det være det forandrer seg
Kjører ett par bilder før jeg sender stafettpinnen videre