Tudor-tråden

Det er mulig jeg banner på hellig grunn, og av den grunn burde tie. Jeg kjenner ikke historien godt til verken Tudor generelt eller Pelagos spesielt. Bær over med meg.

Jeg har tenkt litt på denne GMT'en. For meg henger den ikke helt på greip visuelt. Pelagos er vel først og fremst en dykkerklokke slik jeg forstår det. Jeg synes den ser litt rar ut med 24-timers bezel. Hadde den kommet med en 60-min dykkerbezel og 24 timers angivelse på - i mangel av et norsk uttrykk - chapter ring, så hadde jeg også kanskje likt den veldig godt. Men nå synes jeg den verken er en kul dykkerklokke eller en stilig GMT.

Gi meg gjerne noen ledetråder for hvorfor den er så bra :)

Det er mulig jeg banner på hellig grunn, og av den grunn burde tie. Jeg kjenner ikke historien godt til verken Tudor generelt eller Pelagos spesielt. Bær over med meg.

Jeg har tenkt litt på denne GMT'en. For meg henger den ikke helt på greip visuelt. Pelagos er vel først og fremst en dykkerklokke slik jeg forstår det. Jeg synes den ser litt rar ut med 24-timers bezel. Hadde den kommet med en 60-min dykkerbezel og 24 timers angivelse på - i mangel av et norsk uttrykk - chapter ring, så hadde jeg også kanskje likt den veldig godt. Men nå synes jeg den verken er en kul dykkerklokke eller en stilig GMT.

Gi meg gjerne noen ledetråder for hvorfor den er så bra :)
Jeg tenkte det samme først, men syns de redder seg inn med å markedsføre mot luftforsvare.

Prøvde alle FXD’ene unntatt Redbull-versjonen på Bjerkehuset i går. Aldri prøvd noen av de før. Alle imponerte, men GMT’en overrasket som min favoritt av alle. Den var superkul! Kunne kanskje ønsket meg borrelås-reim på den også, da det var litt fiklete med å få remmen gjennom både remholderen og (den-for-meg-litt-kleine) flyforsvarslogo-holderen. I tillegg er borrelås-reimen hakket mer behagelig, selv om alle er super-comfy.

Edit: prøvde også BB Pro og har tidligere testet 58GMT og 41GMT. Utifra dette er FXD GMT min favoritt Tudor GMT.

Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: RoW