speedieThomas
Støttemedlem
Vis vedlegg 201203
Vært stolt førstegangs Rolex-eier i 2 uker nå! Utrolig fornøyd med datejust 41! Var redd for at den skulle bli for liten til håndleddet mitt(20 cm omkrets), men synes den sitter knall! Gikk for dark Rhodium fremfor blå fordi jeg innbiller meg at det passer til mer forskjellige settinger og er litt mer anonymt. Er foreløpig veldig fornøyd med det valget også! Selve klokken går derimot ikke så godt, -7 til -9 om dagen for en sen 2018 modell? Er det noe Bjerke kan regulere(den er kjøpt ny derfra) eller må den sendes til service og alt styr med det da? Regner med at det går på garantien også...
Har savnet Datejust siden jeg solgte min 1601 for mange år siden. Dette er ingen dum erstatter
Er det bra sunburst effekt på den svarte skiven? Har bestilt svart men er veldig usikker om eg skal gå for svart, rhodium, eller blå.Første Datejust - plukket opp hos Askeland for et par uker siden. Aldri vært mer fornøyd! Ref. 126234.
Vis vedlegg 217523
Og black er blitt til Bright black ser eg.Dark rhodium har før øvrig skiftet navn til slate.