Tommel opp og klapp på skuldra bare fordi noe er norsk?
En oppskrift på håpløs middelmådighet og ukultur av verste sort.
Nå tror jeg du med vilje misser poenget mitt.
Ha en god fredagskveld.
Tommel opp og klapp på skuldra bare fordi noe er norsk?
En oppskrift på håpløs middelmådighet og ukultur av verste sort.
Nå tror jeg du med vilje misser poenget mitt.
Ha en god fredagskveld.
Enig! En veldig interessant og tosidig diskusjon å følge med påStandarden på argumentasjonen til @Jon Henrik og @Dennis Max i denne tråden må jeg si er av høy klasse. Mer av det på TS!
Standarden på argumentasjonen til @Jon Henrik og @Dennis Max i denne tråden må jeg si er av høy klasse. Mer av det på TS!
- Argument is an intellectual process, contradiction is just the automatic gainsaying of anything the other person says.Mulig jeg er gammel og sær. Men hva kan vi lære av debattantene på klokkeriet @Bertelsen ?
Mulig jeg er gammel og sær. Men hva kan vi lære av debattantene på klokkeriet @Bertelsen ?
Får vel heller la utbudet av disse til salgs tale sin sakNoen som vil gi en review av sin Uræd?
Gratulerer min vennEgget som skulle til Amerika
Fire karar blei taua ut frå Ålesund i eit flytande egg. Dei ville redde liv – og tene 40 millionar kroner.www.nrk.no
En fantastisk god og interessant dokumentar, som er verdt se. Bare synd at at et dritt-merke prøver å profitere på en slik fantastisk historie.Egget som skulle til Amerika
Fire karar blei taua ut frå Ålesund i eit flytande egg. Dei ville redde liv – og tene 40 millionar kroner.www.nrk.no
En fantastisk god og interessant dokumentar, som er verdt se. Bare synd at at et dritt-merke prøver å profitere på en slik fantastisk historie.
Enig om å være uenig. Merker som forsøker å profitere på en historie fullstendig frikoblet fra merkets egen, høyst ubetydelige historie, er etter min mening et skikkelig d…… merke.Enig i alt du skriver foruten bemerkningen om
«dritt-merke». Synes slik bør unnlates å dele her imho.
Enig om å være uenig. Merker som forsøker å profitere på en historie fullstendig frikoblet fra merkets egen, høyst ubetydelige historie, er etter min mening et skikkelig d…… merke.