Waitin`sausage til 1000...

Gratulerer som wis og med en kul Orient, har samme selv og er kjempefornøyd. Jeg kan bare drikke brus i kveld, går på penicillin. :( Kanskje verdt å nevne at penicillin er mot lungebetennelse, ellers vil vel noen kommentere at det er mot gonore.:p

Gratulerer med kul Orient.
Jeg innbiller meg at det er et ur som gir mye for pengene.
Og gratulerer som WIS!
Jeg ar forøvrig alltid likt Orient. Særlig vintage modellene.:D

Grattis, Greg!
Kult valg av nytt ur og tilvekst i samlingen - en solid rugg åpenbart klar for de krevende oppdrag.
Og selvsagt; - tilhørende WIS-status!
:D

Igjen, takk for hyggelige tilbakemeldinger. Har ikke hatt en tung klokke på lenge, og prøvde å bytte til en lettere i dag tidlig, men savnet vekten av nye dykkeren. Patentet er morsomt, uten at jeg kan beskrive det i detalj. Klokken er ikke utstyrt med heliumsventil da den skal være så tett at helium i utgangspunktet ikke skal trenge inn i klokken. Blir etter det jeg har forstått en klokke som virkelig skal tåle tre hundre meter, under alle forhold, og ikke slik som vanlig ISO-standard hvor tre hundre meter betyr at den overlevde angitt dybde liggende stille under en trykktest. Ikke at jeg skal prøve maks dybde, men planlegger en tur til Egypt i høst og da SKAL det dykkes.

Slitan med nytt heftig slagvåpen, ment i positive vendinger, og mange gratulasjoner med wis-status fra en mer noob representant:)

Takker og bukker mine herrer:) PS! I dag spurte optikern meg om det var en slik rolex dykker :cool: